PDA

Se hel versjon : Slanketips!

Didi
11-01-2002, 01:11
"Sakset" denne fra siste nummer av KK. Måtte bare dele den med dere. Sikkert ikke bare jeg som er litt kroppsfiksert for tiden - kan trenge å le litt da!

Er du lei av knekkebrød og skummet melk? Her er et godt utvalg dietter - garantert usunne og ufornuftige og ikke anbefalt av noen!

Dispril-dietten: Hell et glass med 500 dispril utover gulvet hver morgen og plukk dem opp - en for en. God mosjon!

Kineser-dietten: Spis suppe med spisepinner. Hvis du fremdeles legger på deg, spis med èn pinne.

Smirnoff-dietten: Spis alt du vil og skyll det ned med vodka. Du går nok ikke ned i vekt, men hvem bryr seg vel om det!

Den-gode-smak-dietten: Hvis det smaker godt, spytt det ut igjen.

Faste-dietten: Det er klart du går ned i vekt ved ikke å spise. På samme måte som du unngår luftforurensningen ved ikke å puste.

Skuespiller-dietten: Spis ingenting før agenten ringer deg tilbake.

Stortingsvalg-dietten: Når du tenker på kandidatene, mister du appetitten

Den-snille-legen-dietten: Finn en lege som setter deg på en diett som bare består av mat du likevel ikke ville ha spist.

Slankebelte-dietten: Ta av deg beltet og knyt det rundt kjøleskapet.

Olje-dietten: Spis kun maisolje, soyaolje, olivenolje. Du går ikke ned i vekt, men du slutter å knirke.

Koni
11-01-2002, 09:56
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:gal: Koni og Vivian

Thea
11-01-2002, 10:02
Disse mååå jeg bare prøve!!!:D

Og jeg som lurte på om jeg skulle prøve tang....akk...nei disse var jommen bedre!:p

Klem Thea og Jørgen(1 år)

Luske
11-01-2002, 11:08
Det er håp for den desperate:o
Her skal ingenting være uprøvd:bonk: :bonk:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Trulte1
11-01-2002, 11:22
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Endelig dietter som passer for meg...:gal:

anka
11-01-2002, 13:34