Se hel versjon : Bursdagskake e.l. til melkeallergiker?
Rebecca blir 1 år neste søndag og i den anledning skal vi ha selskap på lørdagen.
Jeg vil at hun skal få en kake med navn og tall og lys og hele pakka, men hun må jo kunne spise den.
Hun drikker Soyamelk til vanlig og vi er strenge på at hun ikke skal ha NOE med melk i.
Hjelp?? :jupp:
(kan sikkert lete, men atte... Det er... KJEDELIG! :flau: )
blomstermamma
12-02-2006, 14:44
Hva med sjokoladekake? Eller sukkerbrød med melis på og feks bringebærsyltetøy inni? Eller du kan ta et sukkerbrød, skjære et hull i toppen, legge oppi frisk frukt og gele på toppen :glis: Navnet kan du skrive med melis f eks :jupp:
heldiggrisen
12-02-2006, 15:57
Du kan lage vanlig sjokoladekake og bytte ut melka med saft eller juice! Der er godt!
Eller så har møllerens to kakemixer som er frie for egg og melk. Lys kake og langpanne sjokoladekake, tror jeg de heter.... I den lyse kaka bør du blande noe frukt eller krydder, for den kan bli litt kjedelig....
Tusen takk for svar!
Det blir nok flere av utgavene her, for det er jo moro å bake!
Vi lager Toro sin sjokoladelangpanne for den kan storebror spise og. Enkelt og greit.:glis:
Vi lager Toro sin sjokoladelangpanne for den kan storebror spise og. Enkelt og greit.:glis:
Jeg lever etter: Kan storebror i E's familie spise det, så kan Becca! Så takk, da kan vi lage den!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.