Se hel versjon : Pepsi max cappuchino.....
Tuppesjura
16-02-2006, 20:09
...den var skikkelig god!!! :nam:
Er det sant? Holdt på å kjøpe den istad, men jeg turte rett og slett ikke... Fikk litt sånn vanilje-cola-vibber, men dette blir jo selvfølgelig noe helt annet.
Da får jeg prøve den imorgen!:jupp:
Jeg har smakt den jeg også! - SKikkelig god vil jeg vel kanskje ikke kalle den, men helt klart drikkbar ja! (men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den flere ganger :sparke: )
Har dere smakt
Imsdal med smak? - smakt den med pære...smakte som svak saft
Farris mer? - smakt den med pære..smakte vel egentlig som svak saft med kullsyre, men denne likte jeg likevel
solo med pasjonsfrukt? Denne er ganske god synes jeg...
Marianne
16-02-2006, 21:43
Jeg har smakt den jeg også! - SKikkelig god vil jeg vel kanskje ikke kalle den, men helt klart drikkbar ja! (men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den flere ganger :sparke: )
Har dere smakt
Imsdal med smak? - smakt den med pære...smakte som svak saft
Farris mer? - smakt den med pære..smakte vel egentlig som svak saft med kullsyre, men denne likte jeg likevel
solo med pasjonsfrukt? Denne er ganske god synes jeg...
Faris plus med pære,sitronmelisse + ginseng= jeg er avhengig.
den andre faris pluss var for søt.
imsdalenne var stygge.:sukk:
å de 2 ny faris bris var bitre.
Soloen var god.
pepsien har jeg ikke smakt. liker ikke kaffe. så trr jeg står over:knegg:
Pippi-mor
16-02-2006, 21:45
Fått helt dilla på Pepsi Max Lemon jeg! :nam: (Drikker ikke så masse altså....) Har ikke prøvd den cappucino`n enda...
Imsdal er best naturell! :snill:
Tuppesjura
17-02-2006, 07:57
pepsien har jeg ikke smakt. liker ikke kaffe. så trr jeg står over:knegg:
Det gjør ikke jeg heller, men brusen var veldig god! Sambo likte den ikke, så da får jeg ha den helt for meg selv!:glis:
Lindamor
17-02-2006, 09:00
Det er det verste skipet jeg noen gang har smakt :urk: Kjøpte en flaske i går bare for å stille nysgjerrigheten. Tok en slurk :urk: For å si det sånn så smakte alle 5 på den og ingen likte den så den ble bare tømt i vasken :fnis: Du er faktisk den første jeg har som liker den. Alle jeg har hørt som har smakt den sier at den smakker ............. og jeg er helt enig :nikker:
Marianne
17-02-2006, 09:00
Det gjør ikke jeg heller, men brusen var veldig god! Sambo likte den ikke, så da får jeg ha den helt for meg selv!:glis:
Ok da skal den testes ut. å om den ike er god så kalger jeg bare til deg :fnise: :knegg:
Jeg har veldig lyst å smake den, smaker den kaffi eller? :gruble: Jeg drikker ikke kaffi da.... :himle:
LilleLeo
17-02-2006, 09:14
Den høres ur-dårlig ut :nemlig:
Men nyskjerrigheten må jo stilles tilslutt!!
Mummitrollet
17-02-2006, 09:40
Min kjære truer stadigvekk med å kjøpe en, men jeg hæler ikke kaffe, så jeg tror jeg står over.
Jeg husker fortsatt kvalmesmaken av Vaniljecolaen :spy:
LilleLeo
17-02-2006, 09:42
Jeg husker også altfor godt vaniljecålaen :grøss:
Tuppesjura
17-02-2006, 10:30
Den vaniljecolaen var grusom, ja!
Jeg synes hvertfall brusen var god. Kjente ikke cappuchino-smaken før etter at man hadde svelget, og det smakte ikke kaffe. Teit forklaring, men den smakte sånn som et kaffelys lukter:fnise: :flau: :rabla:
Lavidamor
17-02-2006, 11:39
Jeg har veldig lyst å smake den, men den høres helt forferdelig ut. Jeg likte vanilla-coke jeg da, men all drikke jeg liker tas ut av produksjon. Liker egentlig ikke drikke, og vil helst slippe å drikke... Håper de snart begynner å produsere noen flytende jeg liker. Foreløpig drikker jeg på tvang, og det har jeg gjort i alle år.
Samboer hadde tenkt å smake på Pepsi-max Cappuchino her om dagen, men han turte ikke.
Polyanna
17-02-2006, 13:38
Det var en uffen opplevelse! Sjelden jeg har kastet brus, men denne gikk rett i vasken! Direkte kvalmende, faktisk! (Kjøpte den ved en feil)
Jeg synes den var kjempegod :glis: . Den skal jeg kjøpe igjen ja.
Smakte aldri vanilla coke jeg... :gruble: Du som ikke drikker: Du må jo drikke :jupp: Drikker du virkelig ingenting om dagene?? Det er vel ikke bra vel? :shock:
Har smakt den. Men synes ikke den var noe god.
Har også smakt imsdal med pære og ingefær. :spy:
Men så er ikke jeg spes glad i brus lengre heller da.
Kan drikke farris...
Lavidamor
17-02-2006, 18:17
Smakte aldri vanilla coke jeg... :gruble: Du som ikke drikker: Du må jo drikke :jupp: Drikker du virkelig ingenting om dagene?? Det er vel ikke bra vel? :shock:
Joda, jeg drikker vann. Noen ganger litt juice også. Smaker også på diverse drikker, men ender liksom alltid opp med vannet jeg da...
Har ikke funnet den i butikken jeg ! Er så nyskjerrig på alt nytt !
Synes forøvrig de nye Imsdalene var gode, særlig den grønne. Mye bedre enn Olden sine.
Farris pluss skal også testes snarest:)
Synes den var fryktelig dårlig jeg.
Æsj... jeg kjøpte 2 flasker - tilbud på 7eleven. to for prisen av en, de måtte vel bli kvitt den. Den smakte godt i 2 sekund, men den ettersmaken da! Æsj... Eneste her i huset som drakk den er hun på 4 og sambo litt.... men nå hører det med til historien at de to er ALTETENDE!!!!
Tobbes mamma
25-02-2006, 00:42
Den smakte skikkelig dritt og minnet ihvertfall ikke om cappuchino!
De to første slurkene var gode, smakte som sjokoladekakeglasur med kaffe. Men så ble jeg kvalm. :spy:
Angelina
25-02-2006, 08:11
Jeg synes den smakte nesten litt som Dr. pepper bare mildere i smaken.
Marianne
25-02-2006, 08:40
jeg har ei i kjøleskapet bare ikke kommet meg til å åpne den hihi. dne har ligget der i nesten en uke... hehe
Jannicke81
05-03-2006, 17:50
Er kjent for å like litt rare ting jeg.. så syns denne var kjempegod :jupp:
Like den vanilje colaen også jeg da :rødme:
Tidl. bruker
05-03-2006, 17:55
Den smakte skikkelig dritt og minnet ihvertfall ikke om cappuchino!
Signerer denne jeg altså - fytte grisen!
Til og med sønnen min, som drikker hva som helst bare det heter brus, til og med farris, tok EN slurk - så gikk han resolutt bort til vasken og sa "TØMME!"
ÆSJ!
:tørst: :nam: :vilha:
Jeg simpelthen ELSKER Pepsi Max Cappuchino :nikker:
(Jeg elsket først PepsiMax og drakk uante mengder, ble lei - men så kom PepsiMax Cool Lemon og ble soleklar favoritt. Nå begynte jeg å bli lei av den også- så da var Cappuchinoen simpelthen deilig :nikker: Så nå er det CoolLemon og Cappuchino som gjelder for tiden....:tørst:)
Jeg er med andre ord en PepsiMax-oholiker
Har ikke sett denne i butikken her jeg, men må jo prøve den... :-)
Jeg er med andre ord en PepsiMax-oholiker. :nikker: Jeg også :glis:
Har smakt cappuchino maxen, men falt ikke helt i smak den.. Kanskje fordi jeg ikke liker kaffe...? Holder meg til den gode gamle pepsi max jeg :glis: :jupp:
Nå har jeg endelig fått smakt den. Fytti katta, det er noe av det verste jeg har smakt :spy:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.