Se hel versjon : Hva skal dere ha til middag?
Sannemor
17-02-2006, 11:27
Trenger noen tips! :D
I dag skal vi ha ertesuppe og pannekaker! Lettvint og greit på en fredag.. :)
LilleVirre
17-02-2006, 13:56
VI skal ha blomkål, poteter, hvit saus og sprøstekt bacon!
Og i kveld etter at ungene har lagt seg og roen har senket seg i heimen, skal vi kose oss med reker og hvitvin til Idol ;)
Sannemor
17-02-2006, 14:28
Da blir det hjemmelaget pizza! Gleder meg! :nam:
Cecilie85
17-02-2006, 14:42
jeg skal ha lapskaus, mens mannen og storebror får gårsdagens rester
DamarisMamma
17-02-2006, 14:45
I dag skal vi ha HJEMMELAGET PIZZA!! Det har vi hver fredag er skikkelig godt..:jupp:
I dag blir det taco :jupp: Mmm :glis:
Cathymora
17-02-2006, 15:13
På dagens meny står pastasalat med stekt bacon og kyllingbiter. Som tilbehør serveres hvitløksbaguetter! Rask og enkel middagsrett som smaker kjempegodt!
Idag skal vi har Stekte pølser i brun saus, poteter og grønnsaker :glis:
Og nachos til Idol :jupp:
Tidligere bruker
17-02-2006, 15:30
nå skal vi straks ha spagetti med middagspølse og dolmiosaus.. mille elsker det.. når hun er i seng skal jeg ha litt kjeks og ost..:knegg: alene:sukk:
Tidligere bruker
17-02-2006, 15:30
Når dere sier at dere skal ha nachos til middag.... er det kun nacho-chips ellergjør dere noe med de?? :blond:
Idag skal vi ha spaghetti, kjøttdeig, dolmiosaus (ekstra hvitløk og ekstra krydret) og potetmos :nam: :nam: :nam:
Når dere sier at dere skal ha nachos til middag.... er det kun nacho-chips ellergjør dere noe med de?? :blond:
Jeg gjør det sånn:
Steker kjøttdeig og heller over sånn taco krydder og tacosaus. Hakker opp litt tomat og har oppt det og mais. Vi syns det er kjempegodt med makaroni til. Jeg legger nacohs i en ildfast form, dra di godt opp i kanten. Legger lagvis av fyllet og ost på toppen.Gratinerer til osten er smeltet.
Hjemme laget pizza. :nikker:
Står i ovnen nå. :jupp:
Da blir det hjemmelaget pizza! Gleder meg! :nam:
Det skal vi også ha i dag :nam:
Vi skal ha pasta med ostesaus, skinke, sopp og brokkoli. Det er veldig godt, og lillemor kan spise det selv uten for mye søl (håper jeg!).
Andreasmor 72
17-02-2006, 16:33
Hjemmelaget pizza står i ovnen og putrer akkurat nå! :jupp:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.