Se hel versjon : Noen som vil dele hva dere...
Spiser en lørdags kveld??.... Spiser dere først middag på dagen og så noe ekstra godt om kvelden eller spiser dere vanlig middag og spiser heller noe når barna er lagt??
Vi bruker å ha grøt eller ei enkel suppe, så lager vi noe godt til bare oss om kvelden.. Vi har små barn da så vi legger de først :jupp: Mat som vi lager er for eks: Taco, lasagne, kylling m/ ris, salat og bernaise saus, Biff m/ fløtepoteter og fløtesaus.......... :glis:
*Mariell*
17-02-2006, 15:38
Vi lager somregel pizza hver lørdag vi. Begynner å bli rimelig lei jeg da, men de tre andre liker det kjempegodt så vi forsetter nok tradisjonen. Synes det er koselig å spise sammen med ungene og de bruker også å få være litt lenger oppe (ihvertfall :storeb: ) på lørdagen.
På fredagen har jeg somregel laget en enkel middag til :bryn: kommer hjem fra jobb og så lager vi oss noe "voksenmat" når ungene er lagt. I dag var det lapskaus og i kveld skal vi ha chiligryte med kylling og ris.
Vimsevips
17-02-2006, 16:29
Vi koser oss alle sammen med god mat på kvelden. Og da blir det litt forskjellig.
Vesla vil helst ha:
nachos
taco
laks
pizza
hjemmelaga pommes frittes
bestemmer :mann: eller jeg blir det:
moussaka
lasagne
gryterett
hamburger
biff
"gratinert potetgryte"
Diddlina
17-02-2006, 16:36
Vi koser oss alle sammen med god mat på kvelden. Og da blir det litt forskjellig.
Vesla vil helst ha:
nachos
taco
laks
pizza
hjemmelaga pommes frittes
bestemmer :mann: eller jeg blir det:
moussaka
lasagne
gryterett
hamburger
biff
"gratinert potetgryte"
Vi også bruker å ha et av desse alternativa. Vi spiser mellom klokka 15-17. Åsså leiter vi fram godteriet til barnetv.
Cecilie85
17-02-2006, 16:45
de siste ukene har vi vært ute og kost oss med pizzabord på peppes midt på dagen også har pappen og jeg noe enkelt på kvelden når barna sover :jupp:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.