PDA

Se hel versjon : Anbefal meg en restaurant i Oslo!

ronja76
10-03-2006, 11:06
Skal ut og spise med kjæresten i kveld, vil gjerne ha tips til en hyggelig, ikke altfor dyr restaurant i behagelig avstand til Vika kino. Med god mat, selvfølgelig :blunk:.

Isolde
10-03-2006, 11:18
På Dinner har de vidunderlig kinesisk mat. :nikker: Passe dyrt og i behagelig avstand til Vika kino (restauranten ligger i Stortingsgaten).

Uansett hva dere velger så håper jeg dere får det hyggelig i kveld. :)

Alexa
10-03-2006, 11:21
Var på Dinner i går :kidoki:
Veldig bra, men kanskje vanskelig å få bord på kort varsel?
Vil ellers anbefale Terra Restaurant http://www.terrarestaurant.no

lille krølle
10-03-2006, 11:24
Ikke akkurat gåavstand til Vika kino, men dere kan kanskje ta trikken ;)
Avanos på Grunerløkka har kjempe god mat og fine priser.

Tjorven75
10-03-2006, 12:11
For et år siden ville jeg anbefalt deg Yaya thai beach bungalow som ligger i munkedamsveien med definitiv gåavstand til Vika kino.

Dessverre var den restauranten litt vel thai-autentisk ved siste kontroll av mattilsynet. Selv rottene på kjøkkenet var på plass ....... akkurat som det er vanlig i Thailand.

Det er vel mulig å anta at de har ryddet opp betydelig etter det, men risikoen er jo der.

Av ordentlige anbefalinger er vel Cafe Sorgenfri på Aker Brygge. I tillegg har Riva på Aker Brygge fått gode kritikker, men uten at jeg har testet den ut selv.

Santinos i Rosenkrantz gate er en sikker vinner forresten. Italiensk pasta med fortreffelig smak. Prisnivået er overkommelig.

ronja76
10-03-2006, 16:03
Takk for gode tips, jenter! Dinner var mitt forslag, men kjæresten ville gjerne prøve noe annet. Maaange år siden jeg var på Santinos, men har gode minner, så jeg tenker vi prøver oss der!