Se hel versjon : Har dilla på kokebøker!!
Er det bare meg som leser kokebøker og oppskrifter som ren og skjær underholdning?? Jeg synes det er helt topp å sette meg ned med bøker og blader og gå gjennom oppskriftene, og tenke at det må jeg lage, og det, og det.....For det meste blir det bare med tanken, men jeg koser meg likevel!!:fnise:
Nennemor
30-03-2006, 16:47
Jeg leser gjerne kokebøker og drømmer og fantaserer om alle de flotte selskapene jeg skal arrangere. Som regel blir det en litt enklere variant til familien i stedet.
Er det bare meg som leser kokebøker og oppskrifter som ren og skjær underholdning?? Jeg synes det er helt topp å sette meg ned med bøker og blader og gå gjennom oppskriftene, og tenke at det må jeg lage, og det, og det.....For det meste blir det bare med tanken, men jeg koser meg likevel!!:fnise:Samme her! :jupp:
LilleLeo
30-03-2006, 17:23
Samme her!! En gang i blant prøver jeg ut retter som ser fortreffelige ut,
og yndlingsrettene våre stammer fra utprøving ;)
Er det bare meg som leser kokebøker og oppskrifter som ren og skjær underholdning?? Jeg synes det er helt topp å sette meg ned med bøker og blader og gå gjennom oppskriftene, og tenke at det må jeg lage, og det, og det.....For det meste blir det bare med tanken, men jeg koser meg likevel!!:fnise:
Nei, du er ikke alene! Jeg har alltid likt å lese kokebøker, og har lenge lurt på om det er bare meg, og om jeg er litt rar :fnise:
Både jeg og Mannen elsker å lese kokebøker. Jeg tar gjerne med meg en kokebok eller tre på senga også jeg. Koser meg virkelig.
Maximillia
31-03-2006, 19:58
Jeg liker også å lese kokebøker og gjør det ofte. Noen ganger når Even og jeg skal spise frokost, så henter han et Donaldblad eller en bok til seg selv og en Nigella-bok til meg. :)
LilleLeo
31-03-2006, 21:26
Åh.. Nigella :elsker:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.