PDA

Se hel versjon : En LEVERPOSTEI ramla ned i posten vår!

Maline
15-01-2002, 22:44
Kan de spise leverpostei NÅ?????...Kasper er 5 mnd og 2 uker................hva gjør deres barn?

Og NÅR kan jeg teste ut YOGHURT??

Mat-spørsmål-hilsen
fra

:klem:

Cazandra
15-01-2002, 23:12
Her og:???:

Vet ikke når de kan spise leverpostei, jeg...men jeg og samboeren spiste den opp:D
Mmmm:nam:

KAn vel ikke spise skive før de får tenner:???:
Nei, jeg er helt grønn her jeg...:lol:
Youghurt skal de ikke ha før de er året, tror jeg.
Skal helst ikke ha melkeprodukter før da!

Klem
:mervink:

Anitra
15-01-2002, 23:17
Den leverposteien er spist opp her også :)

Men jeg har tenkt å la han begynne med litt brød bløtet i melk om en mnd tid tenker jeg. Han har jo 2 tenner nede,og smatter og tygger skalker så det suser etter. Tror jeg vil vente til rundt 8 mnd med yoghurt og brød med pålegg. :)

Maline
15-01-2002, 23:26
Hva da med Nestle`s Yoghurt m banan fra 6 mnd alder på glass?????????

Milli
16-01-2002, 11:14
Den boksen fikk vi også da William var fem-seks måneder, tror jeg.
Vi begynnte med brødskive med leverpostei da han var 8 måneder og hadde fire tenner å tygge med. Det var litt av en suksess!!! :D Han elsker brødskivene sine, og spesiellt leverposteien! Sitter i stolen sin og plukker i seg brødbitene med et fornøydsmil og masse koselyder(mmmmmm, nam,nam,nam,nammmmm)
Yogurt har vi prøvd litt og litt fra han var elleve måneder, men han får litt vondt i magen av det, så vi tar det forsiktig.

Mondeo
16-01-2002, 17:15
Vi begynte med litt skivebiter til Sondre da han var 6-7mnd,og da med leverpostei. Nå (9mnd) spiser han kun skive til lunsj,med smøreost eller eplemos på. Han har ikke fått tenner ennå,men det går som en drøm likevel. Yoghurt har vi først begynt med nå de siste par ukene,men du kan begynne med litt smaksprøver ved ca 6mnd.