PDA

Se hel versjon : Grønnsak til barnehagen.

løvetann
02-05-2006, 17:40
Jenta mi skal ha med en grønnsak til barnehagen i morgen.Hadde helt glemt grønnsakdagen og har bare poteter i huset.
Kan jeg sende med en potet? Eller må jeg ut å kjøpe noe?

HASTER MED SVAR..

LilleBlomst
02-05-2006, 17:48
Klart du kan sende med en potet, det er jo en grønnsak det også! Evt. kan du ta deg en tur innom KIWI imorgen tidlig på vei til barnehagen og kjøpe noe mer eksotisk.

Milea
02-05-2006, 18:02
Jeg hadde sendt med potet. Du vet, det enkle er ofte det beste! ;)

milla07
02-05-2006, 18:05
Var i grunnen ein genial idè... de andre barna har sikkert med seg andre grønnsaker (mer normale om jeg kan si d så)... mange glemmer potetene, og på denne måten lærer de at potet og er grønnsak... :)

LindaSD
02-05-2006, 18:50
Kommer vel litt ann på hva man skal gjøre med den...? Skal barna spise grønnsaken sin, synes jeg litt synd på den som har med seg en rå potet :himle:

Unicorn
02-05-2006, 18:52
Om det skal spises, spiser jo ikke alle bare "sin" grønnsak.

Da blir det nok laget i stand sånn at alle får smakt alt :nikker: Og selv om rå potet ikke er godt, er det jo en grønnsak, og det får ungene sett :) Og det hadde ikke forundret meg om ungene spiste rå potet, er utrolig hva de kan spise :fnise:

Gå for poteten du løvetann!

løvetann
02-05-2006, 19:43
Takker for svar, jenta mi er bare 2,5 år så det er ikke mye hun liker uansett.
Står bare at de skal ha med en grønnsak.Tar med potet jeg, hun elsker potetstappe da. He he,de kan jo koke den da...Tar med frukten som vanlig så går det vel bra..