PDA

Se hel versjon : Link til flott nettside om barnemat!

Mams
19-01-2002, 11:57
Heisann,
tenkte jeg skulle slenge inn en link til en flott nettside med oppskrifter på barnemat og litt generell info om ernæring:

http://www.barnemat.com

Der har jeg funnet utrolig masse tips som jeg (med min dårlige matfantasi...) ikke hadde kommet på av meg selv!

Bare sjekk noen av smårettene for eksempel. Har prøvd den med avocado og banan, most godt sammen, og det var bare en stor suksess! Hadde ikke kommet på den kombinasjonen av meg selv...

Altså: Sjekk ut den siden, dere som trenger litt ideer og hjelp til å komme i gang! Har også sendt mail til hun som lager siden, fordi det var noe jeg synes manglet der (om mat og allergi); fikk svar samme dag, og to dager etter var informasjonen lagt ut! Imponerende synes nå jeg.

Luske
22-01-2002, 18:15
tUSEN TAKK. dEN VAR FLOTT. (BEKLAGER DEN RARE bokstavsammensettingen, men Maruus har oppdaget at det er morsomt å taste)
Linken er lagret under "favoritter"

takketakk

spent
30-01-2002, 22:12
Takk for tips. Lagret under favoritter her og :)

:vink:

Huldra
12-02-2002, 19:26
Flott!! Har nå også lagret linken under Favoritter. Hadde jo håpet å kunne lage barnematen selv vet du... men akkurat nå går det ikke så bra, så vi får se... men det er godt å få ideer, og kanskje det er jeg som gjør noe feil...?? Skal sjekke siden godt ut og finne noen gode råd... Takk...

Pernillejensen
19-02-2002, 20:13
Denne sida er bra. Vi har bestilt boka hjemmelaget spebarnsmat. Synes alt for mange kjøper ferdiggrøter, fruktpurèr osv.. Det er jo ganske enkelt å lage det selv:)

Om 2 uker ca skal Mille få sin første grøt. Hun er fornøyd med bare melk til nå, men hun må jo få smake litt annet og nå som hun nærmer seg 6 mnd :elsker2:

Ellers har hun fått 2 tenner nede, så i dag var vi å kjøpte tannbørste:D

_TROLL
28-02-2002, 01:06
kjøpte en spedbarnsbok her om dagen. Der sto det masse oppskrifter. har skrevet ned noen på hjemmesiden min
http://home.no/troll
velg barnemat

Mary
19-03-2002, 22:52
En veldig flott side:kidoki: Har lagt den under favoritter for senere bruk:nam: