PDA

Se hel versjon : Har du prøvd ferdigrettene fra Fjordland?

Huldra
23-01-2002, 16:15
Er alene hjemme med barna i dag, og prøvde å finne noe til middag da jeg ser disse stå i hylla i butikken.... Hm, kanskje skulle jeg prøve?? Biffsnadder med krydderpoteter og bernaisesaus hørtes jo bare så lekkert ut... :nam: Gleda meg skikkelig...

Vel, potetene heiv jeg i ovnen, og de to andre pakkene i kokende vann i 10 min. :nam: Anretta det hele på tallerkenen, og ok, det lukta godt.... Men fy, det smakte ikke noe særlig altså... :( ble skikkelig skuffa og nesten litt sint :grrr: Det så jo så godt ut på pakka....:(

Har du prøvd noen av ferdigrettene fra Fjordland? Hva syntes du? Er det vært å prøve noen av de andre, eller er alle sammen like ekkle?

Hilsen ei som er skikkelig skuffa...:(

Mamsen
23-01-2002, 16:21
Jeg trykte aldri smakt...
Lurer på om den ferdige risgrøten kanskje er derfra :bonk: Den er ihvertfall veldig go'. De ferdige middagene har jeg ikke prøvd. Lar meg ikke lure så lett, nei :D

:DRisgrøten kan anbefales. 3min. i mikro'n...PLING og ferdig:D

Hampus
23-01-2002, 16:30
:mervink:
Har aldrig prøvd!

:klem:

Huldra
23-01-2002, 16:49
:lol: Ser jo at "Nei" og "Aldri smakt" blir liksom samme svaret ja.... :lol:

Sol
23-01-2002, 16:57
Jeg liker faktisk Fjordlands ferdigretter jeg. Laksen er veldig god og kjøttkakene også :)

Sol

Hildemor
23-01-2002, 17:56
synes jeg... har smakt en del av dem og synes faktisk at de er ganske så ok. Slår selvfølgelig ikke hjemmelaget, men jeg synes personlig at de er gode å ha i bakhodet ihvertfall de gangene man ikke har lyst eller tid til å lage istand noen ordentlig middag. Og det er jo uansett sunnere enn å slenge inn en ferdigpizza eller kjøpe en hamburger på nærmeste gatekjøkken.

Kaija
23-01-2002, 19:45
Jeg har noen ganger hatt dem med på jobben på lange foreldresamtaledager. Greit å få i seg litt mat uten å jobbe sånn for det. Noen av rettene har smakt ganske greit, men biffsnadderet var skikkelig skuffende, ja. Tror jeg likte laksen best.

:vink: Kaija