PDA

Se hel versjon : Skryter litt av kaka mi


Kaija
16-02-2003, 17:01
Jeg bakte kake til bokvaka elevene til mannen min hadde. Fikk låne bokkakeform av Hegeseci, og hentet motiv fra Georgs magiske medisin.

Syntes den ble så fin, og skal prøve å legge ut bilde her. Det har jeg ikke gjort før, så kanskje det bare blir tull.

Kaija

Annabelle
16-02-2003, 17:08
Venter spent på bilde :)

Nennemor
16-02-2003, 17:09
Jeg er så spent på å se den kaka! Ikke gå på forhåndsvisning når du prøver å legge ut bilde, da kommer det ikke med når du sender innlegget ditt.

Du må prøve å sende bildet igjen Kaija, for det ligger ikke og venter på godkjenning.

Kaija
16-02-2003, 23:17
Oida. Jeg trodde ikke jeg hadde sendt dette innlegget i det hele tatt:o Fant ut at jeg ikke hadde klart å forminske bildet mitt rett, og trodde jeg brøyt av meldingen min. Nå får jeg vente til mannen har tid til å lære meg litt bildebehandling. Kaka kommer vel på plass i morgen, for den har jeg lyst å vise fram.

Beklager rotet i alle fall! Nå vet dere i hvertfall hva jeg gjør hele dagen. Jeg skriver nemlig massevis av innlegg som jeg tror jeg ikke sender. Og så sender jeg dem visst allikevel.:gal:

Kaija

charlie
17-02-2003, 13:15
hvis dere vil se flotte kaker og vite hvor dere får kjøpt formene:

cacas.no - forhandlere av kakedekoreringsutstyr og kakeformer. masse figurformer for barn og voksne og HELT EKSELLENT hvis man skal lage etasjekaker, også. produktene selges hovedsakelig på homeparty. de fleste alm figurformene koster 199,-, så det er ikke dyrt, akkurat! masse muffinsformer og kakelys, også. m.m.m.

vertinna får gave etter salget, og kan shoppe fritt i sortimentet ut fra det beløpet hun når (eks: salg på mellom 3 og 5 000 - kan handle varer for 300,-) - det syns jeg er kjempefint (er så tregt å ha party med noe du er interessert i, og så får du en treg vertinnegave, bag eller no'.. og kan ikke velge sjøl).

cacas forhandler produktene til wilton, U.S.A. amerikanerne kan dette med kule kaker! se på

wilton.com - her finner du ØRT-OG-FØRTI flotte kaker!!! med instruksjoner! små videosnutter! bamser,barbie, bryllupskaker, oppskrifter! fordelt etter tema - bursda', jul påske halloween...