Se hel versjon : Er det mye stress å bestille fra Babyjungle? Tenker på toll og slikt..
Jeg hadde egentlig bestemt meg for og vente til mai/juni for og bestille coco trekket, men det er såå lenge og vente.. Så nå lurer jeg på og bestille meg et brunt i steden for, der jeg kan ha brun og lys rosa snøggel til..Tror det blir veldig fint :):blunk:
Men blir mann alltid toll belagt om en bestiller fra babyjungle? Noen andre lure plasser å bestille fra? Virker ikke som noen forhandlere i Norge har desse løse trekkene..
Jeg er også på jakt etter brunt trekk, men fikk vite på babyjungle at de ikke får inn før til sommeren...:mumle:
Ang. toll så er vel det litt tilfeldig. Men som regel blir pakken stoppet og en må betale tollgebyr/moms.
Men du, si ifra om du finner en plass de selger brunt trekk allerede nå :blunke:
Jeg er også på jakt etter brunt trekk, men fikk vite på babyjungle at de ikke får inn før til sommeren...:mumle:
Ang. toll så er vel det litt tilfeldig. Men som regel blir pakken stoppet og en må betale tollgebyr/moms.
Men du, si ifra om du finner en plass de selger brunt trekk allerede nå :blunke:
Argh!
Fatter ikke hvorfor alt må gå så treigt! Sende nettop mail til babyjungle nå, håper de får inn trekkene litt tidligere enn antatt...
Ja skikkelig irriterende at vi må vente så lenge!! Hadde vært fint om du sa ifra når du får svar fra babyjungle. Er en stund siden jeg mailet dem, så kan jo hende de får inn brunt trekk tidligere enn antatt :vetikke: *håpe-håpe*
Emmeline81
28-02-2007, 13:03
De får det visst ikke noe før der heller, og bestiller man i norge nå så får man det vel omtrent likt. Og etter prisen på babyjungle med frakt og moms blir det ikke noe billigere å bestlle derfra.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.