Se hel versjon : Brio race og emmaljunga scooter
Celinemor
28-02-2007, 16:19
Noen som vet hvordan brio race er i forhold til emmaljunga scooter?
Er de like lett? Er de like lang i ryggen?
Passer scooteren til en 3 åring? Vet brio race passer en 3 åring.. Er scooteren bedre å kjøre enn racen?
Dere som har scooter...er dere fornøyd med den?
Truntemor
28-02-2007, 18:03
jeg har hatt dem begge... scooteren har jeg enda.
racen solgt jeg fordi jeg fikk vondt i håndleddene av å trille den.. synest den var skikkeli smal der du holder, så armene blir stående i en så tett stilling når du triller :rødme:
ellers synest jeg vogene var ganske så like egentli..
begge vognene er godt egent til store barn!
gutten min er snart 2,5, og har veldig go plass i scooteren.
mener racen hadde ganske så likt med plass.
Har hatt begge og skulle jeg hatt en av dem igjen, hadde jeg garantert gått for scooteren :glis: Jeg likte heller ikke håndtaket på race. Men så liker ikke jeg teleskophåndtak heller da. Og så likte jeg ikke hjulene så godt. Ikke på snø, det ble mer skliing enn trilling med vogna :humre: Scooteren fikk jeg aldri prøvd på snø.
Ellers er de nok ganske like. Har hørt at de skal være omtrent like lange i sittelengde, men jeg synes Scooteren hadde mer plass av en eller annen grunn. Bedre kalesje, bedre håndtak......og så mener jeg det var hakket bedre hvilestilling på Scooteren. Og så synes jeg den var mykere å trille enn Race.
Mamsen85
01-03-2007, 21:09
Jeg har scooteren, og en stor 2 åring, bruker vinterpose oppi og fremdeles har vi plass. Liggestillingen er ikke all verden, men han sover nå godt oppi der. Jeg synes Scooteren virker mer stor og sterk enn race, men det er bare en tanke, aldri prøvd racen :snill:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.