Se hel versjon : Går izi sleep på OTH?
Ja det lurer jeg på, går izi sleepen på OTH tvillingvogn? Har den som søskenvogn jeg da om det har noe betydning.Hadde bare bære supert om den går for lillebror våkner hver gang jeg flytter han fra bilstolen og opp i vogna :sukk:
Å om den går, må jeg kjøpe adaptere til vogna da?
Å om den ikke går, hvilke stoler går på den? Som også går på quinny vognene, har nemmelig en zapp og comforten som jeg bruker izi zleepen på.
Eneste jeg vet er at den ikke går på vanlig singel UJ i allefall.. Så jeg vil vel egentlig ikke tro at den går på en søskenversjon egentlig.. Når jeg spurte om hvilke seter som var kompatible fikk jeg beskjed om at både Britax og Maxi Cosi gikk greit..
Lykke til :-D
Tror ikke den går på søskenvogna PJK. Kun på singelvogna.
Skal du ha sete som går både på Zappen og Comforten så må du vel ha Maxi Cosien eller det nye Izi sleep setet.
Eneste jeg vet er at den ikke går på vanlig singel UJ i allefall.. Så jeg vil vel egentlig ikke tro at den går på en søskenversjon egentlig.. Når jeg spurte om hvilke seter som var kompatible fikk jeg beskjed om at både Britax og Maxi Cosi gikk greit..
Lykke til :-D
Joda den går på singelvogna om du kjøper universal "abdapteren".
Skal du ha sete som går både på Zappen og Comforten så må du vel ha Maxi Cosien eller det nye Izi sleep setet.
hehe, pokker at de sa feil til meg på feil butikk :-P tror jeg skal begynne å shoppe mine ting på Strømmen fra nå av jeg....
Maxicosi går på begge.
Izi Sleep går ikke for den har ikke disse hakene som selen skal igjennom oppå setet. Dumt forklart, men jeg kan vise deg når vi treffes.
1. hun har izi sleep ;)
2. Nei, det går ikke med universaladapteren for sleep har ikke disse beltehakene oppå setet slik som andre seter har. På izi sleep så festes "hofteselen" under setet, mens på andre seter så går den over barnet... Adapteren til OTH bruker disse "hakene" til å feste setet.
Snuppa: Mener at stroppen kan festes over setet jeg. ...
Snuppa: Mener at stroppen kan festes over setet jeg. ...
Nei ikke på izi sleepen, går under og rundt stolen og den bære bøylen blir lagt fremover....ikke så bra forklart kansje :flau:
Ja vet det på bilselemonteringen, men på OTH abdapteren så er det en sikkerhets stropp som man kan feste over setet.
Ja vet det på bilselemonteringen, men på OTH abdapteren så er det en sikkerhets stropp som man kan feste over setet.
Nemlig... den stroppen på adaptern skal inn i beltehakene som ikke eksisterer på izi sleep. Jeg har hatt setet selv.
Tror også at izi sleep setet er for stort til å stå på denne universal-adapteren ???
Tror også at izi sleep setet er for stort til å stå på denne universal-adapteren ???
Men er det meninga at en adapteren er med vogna? For jeg har ikke den...tror jeg :sparke:
Men er det meninga at en adapteren er med vogna? For jeg har ikke den...tror jeg :sparke:
Nope, du må kjøpe den utenom, de har på bebito...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.