PDA

Se hel versjon : Duo eller kombi Teutonia S3?

Henni
01-03-2007, 12:15
Sniker litt fra SM jeg

Vi har bestemt oss for å kjøpe en S3 til bebisen som er ventet i juli. Lurer veldig på om vi skal gå for en softbag eller duobaggen. " ulike forhandlere har kommet med ulike anbefalinger....

Fordel med Duo er jo at bagen er større... Får man plass til en vinterpose i softbagen den eller vil man uansett gå over til sittedelen med en vinterpose til neste vinteren? (Bebis vil jo være 6 mnd ved juletider)

Siden jeg også vil benytte vognen en del i byen tenkte jeg at softbagen er veldig praktisk å ta med inn på kafé ol. Hvor fort vokser man ut av softbagen? Ifølge fru Lyng solgte de 10 ganger så mange kombivogner som duovogner....

Noen som har noen erfaringer/anbefalinger å komme med?

Snila
01-03-2007, 16:50
Hei!

Vi har duo til snuppa som er født 5aug. vi bruker fortsatt bag, med lammy xl. Men hvis du er avhengig av å ha med deg bare bag ofte hadde jeg ønsket meg en lettere bag, men vår blir primært brukt som tur vogn, men har jo tatt den av når jeg ikke har kunnet ha med hele vognen. Vi har en spirit x3 2005 etter storebror og jeg vet ikke om det er noen forandring. Men alt i alt synes jeg det er en super bagvogn!
Hadde valgt duo igjen.

Lykke til med valget og baby!

Emmeline81
01-03-2007, 16:57
Jeg har Mistral med softbag, og du kan fint bruke vinterpose i softbagen, mulig det blir litt trangt med en voksipose,men om du kjøper en dunpose går det helt fint.

Nå ville min lille klump opp åse litt mer han da når han var 5-6 mnd så da gjorde jeg om softbagen til fotpose sånn at jeg kunne regulere ryggen,men fortsatt ha trekket over og enden ved bena. Veldig greit sånn.

turbo76
01-03-2007, 19:25
Jeg har hatt min Spirit S3 i en knapp uke, og er utrolig fornøyd :glis: så du kan glede deg til å trille tur med babyen din! Utrolig deilig fjæring på den!!

Så til spørsmålet ditt. Jeg hadde softbag fra før, og jenta mi er (allerede!!) blitt 8 mnd, så jeg kjøpte bare sportsvognen. Jeg bruker softbagen, men har tatt ut platen så jeg kan regulere ryggen når hun ikke skal sove. Veldig praktisk, og mye lunere enn bare sportsvognen! Jenta mi har veldig god plass, men hun er nok ikke større enn en gjennomsnittlig 4-mnd gammel baby.

MEN - jeg synes bagen til duovognen er utrolig stilig!!! Så jeg hadde nesten lyst til å kjøpe den til å gå "sovetur" med. Men der tok fornuften meg, altså!!

Hvis jeg hadde kjøpt denne vognen litt tidligere, hadde jeg ville hatt både duo og softbag (du får sikkert kjøpt en softbag på finn eller noe...). Da vil du få en deilig overgang fra dypvogn til sportsvogn! Men så er jeg ikke kjent for å være så fornuftig når det gjelder shopping av babyutstyr, da...

Lykke til :blafre: