Se hel versjon : Dere som har Phil&Ted e3!!
Hva bruker dere for å holde eldstemann i søskensete varm?? Storebror er 15 mnd og ca.85 cm tror jeg (lenge siden siste kontroll.....). Får han plass i en sånn P&T snuggle eller er det noen andre løsninger dere har å anbefale???
Nå har jeg ikke vogna lenger men brukte P&T pose, og med ekstra klær da denne posen ikke er spesielt varm!
Nå har jeg ikke vogna lenger men brukte P&T pose, og med ekstra klær da denne posen ikke er spesielt varm!
og brukte voksipose på minstemann!
Hadde da minstemann i hoveddelen av vogna da den mellomste kunne sitte bak da hun var/ er ganske lett!
guttem@mm@
01-03-2007, 17:11
Vi har brukt voksi til begge vi. Fungerer veldig greit og de har vært gode og varme begge to og ikke problemer med plassen hverken i vogn eller søskensetet!
Har en lammeskinnspose som er 105 cm lang fra going.no som storesøster skal bruke i søskensetet, har testet den ut og den passet kjempefint.
Gleder meg til å ta vogna i bruk!
Jeg har brukt tth posen. Den henger veldig bra i setet også siden hetten kan dras over seteryggen.
P&T posen passer fint til en på 15 mnd. Vi kjøpte vår når vesla var 2 år, og den dekket henne bra da hun var drøyt 2år. Men hvor varm den er, vet jeg ikke, da vi kun brukte den et par ganger da vi var på sommerferie helt ute ved kysten i Finnmark (det blåste og var kaldt, men det var tross alt ikke minusgrader :humre: ).
Ang pose i søskensete, har jeg heller ikke svar på det, da vi kun hadde singelvogn.
Storebror var 16mnd når vi begynte og bruke vognen så han er uansett kledd for å kunne gå også og har dress el om det er kaldt. Vi har en P&T pose og en olderwalder holly pose som vi har brukt i søskensettet oppå. Olderwalder posen er varm og god og går fint å bruke i søskensetet, den brukte vi noen ganger når han skulle sove. Da kledde jeg av ham litt og satt ham i posen (flyttet han over i en annen vogn når vi kom hjem), den posen er jo også vannavvisende noe som er genialt for en krabat som ikke liker regntrekk (og det er jo litt stress om det er små regnbyger å ta av og på trekket, og jeg snakker bedre med ham uten regntrekk).
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.