Se hel versjon : Ny vogn til 1,5 åring. Oth/Tfk/Easywalker/andre?
Tobbes mamma
02-03-2007, 06:52
Har lyst til å bytte ut vogna til lillegutt med en som er litt nettere. Dessuten er jeg litt misfornøyd med sittestillingen i Mistral S'en. Synes ryggen blir alt for rett i full sittestilling og for bakoverlent i neste sittestilling.
Er liksom ikke noe poeng å kjøpe buggis nå synes jeg så da lurte jeg på om noen hadde noen bra forslag. Må absolutt ikke være en trehjuling altså....
Kriterier:
Svingbart fronthjul
God liggestilling(lillegutt må kunne sove i vogna i barnehagen.)
Ikke alt for stor sammenlagt
Ikke alt for tung
Ikke mikroskopisk handlekurv
Noen som har noen gode råd?
TFK Joggster Twist anbefaler jeg deg, vi er veldig fornøyd med vår.
Stor sittedel, full liggestilling, liten sammenlagt, smal mellom hjulene - veldig happy! :jupp:
Jeg er meget fornøyd med OTH.
Valget mitt falt på den fremfor TFK, men TFK er sikkert ett godt valg det også.
Rent utseendemessig er jo OTH en vinner da, men både TFK, P&T og OTH tilfredstiller vel kravene dine?
TFK utgår for min del, da jeg ikke synes den er noe fin, vi er veldig fornøyd med vår OTH, og jeg har litt lyst på en P&T som søskenvogn....
Mamsentil3
02-03-2007, 18:16
Av desse tre hadde eg valgt oth. Kjøpte oth når snuppa var 14 mnd, og har ikkje angra ein dag. Men desse 3 vognene er veldig like når det er snakk om funksjoner/trillekomfort, så då er det kun pris og utseende som må vurderes. Holder forstsatt på oth, synest den er veldig fin å sjå på + at den er ein drøm å trille..... :lykkelig:
Tobbes mamma
04-03-2007, 21:41
Hvordan er liggekomforten i OTH om vi skal ha den som eneste vogn? De sover i vogna i barnehagen så det er litt viktig at han ligger godt.
Har også vurdert Speedi. Hvordan er den i forhold til disse andre vognene?
Jeg hadde valgt OTH...
Tilde sover veldig bra i vogna, har aldri vært noe problem.
Sovecomforten i OTH er genial. Har aldri hatt annen vogn der barnet har sovet lenger. Lunt og godt, barnets bevegelser fører til "gynging" i setet.
Speedi er kort i ryggen...
Tobbes mamma
06-03-2007, 09:36
Ok, da utgår kanskje speedien.... takk for svar alle sammen! Virker som det heller mot Oth for øyeblikket. Får ta meg en tur til en butikk og prøvetrille litt snart tror jeg!
Vi er veldig fornøyd med OTH. Mathias sover ute i den hver dag, og den er en drøm å trille. Lang sammenlagt, men den går fint inn i vår bil, så det gjør ikke noe. Beste vogna jeg har trillet.
Vi har hatt Speedi, og den er også god å trille. Men sittecomforten er ikke den beste, for setet er så flatt og hardt. I tillegg er den lite lun. Grei som ekstravogn, men jeg ville ikke hatt den som hoved/sovevogn.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.