Se hel versjon : Importere bugaboo. Pris?
(H)ilder
02-03-2007, 08:48
Hva må jeg sånn ca ut med hvis jeg bestiller bugaboo med vinterhjul og regntrekk, inkl alle avgifter? Og hvor bør jeg bestille fra?
Jeg kjøpte min fra www.babytrader.co.uk (http://www.babytrader.co.uk) Veldig fornøyd!!!!! Super vogn!!! De spanderer frakten, og jeg tror jeg endte på ca 6500 inkl. alt. Regntrekket er inkludert i prisen for vognen, myggnett også. Tror ikke de har vinterhjul, men de kan du jo kjøpe utenom.
Mamma Rosa
02-03-2007, 09:09
Regntrekket er med i prisen.
Kommer det ikke på ca 6500,-(inkl.moms) + hjulene?
www.babytrader.nl har jeg bare god erfaring med.
De sender fraktfritt også.
guttem@mm@
02-03-2007, 10:01
Hvis du er ny kunde får du 50 eur i avslag også..
Jeg har tenkt å bestille buggis (m. regntrekk og myggnetting inkl), vinterhjul, pose, parasoll og koppholder og totalen kom på ca 6500 (inkl. avslaget)men så kommer momsen på 25 prosent i tillegg. Ingen frakt på dette og jeg bestiller i såfall i mannens navn slik at vi får 50 eur i avslag... Men alt i alt så blir det veldig billig vogn. Koppholder og vinterhjul ventes inn på babytrader 31. mars så det lønner seg hvis du kan å vente til etter der dersom du likevel skal ha hjulene. På fruen fikk jeg beskjed om at de ikke kan levere vinterhjul før i mai....
Jeg har bestilt vogna og hjul og det kom på 5550,- ca uten moms og toll.
Hjulene ettersender de.
Da har jeg trukket fra avslaget :jupp:
Jeg endte på ca 7000,- inkl alt. Buggisen med myggnetting og regntrekk + vinterhjul. 5529,- for buggis og vinterhjul, fikk 411 kr i avslag siden ny kunde, og 1472 ca da jeg hentet den i går.
Når hjulene kommer sendes de direkte til meg siden de ble fortollet i går :glis:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.