PDA

Se hel versjon : Buzz eller Speedi? (m. bag)

*Mina*
02-03-2007, 11:09
Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny vogn til lillebabyen som kommer i april. Ser for meg en Quinny med bag, og har slått fra meg 3xl comfort siden den virker så svær og tung.

Valget står derfor mellom Buzz og Speedi, men siden jeg ikke kjenner noen av vognene, synes jeg det er veldig vanskelig å velge. :gaah:

Så, har noen av dere erfaringer å dele når det gjelder disse to, med dreami?

Babyen kommer i april, så vognen blir nok bare brukt vår-sommer-høst. Mye shopping og bygåing, kanskje litt trilling på skogsstier også, men ikke offroad :snill:

Lilleklump
02-03-2007, 12:07
Av de to ville jeg nok valgt speedien. Har bare hatt den med bag og da var den super. Kjempefin å trille o.l. Solgte den nettopp pga syns ikke sportsvognen er så genial...byttet til OTH. :) Buzzen hadde jeg en helg før jeg solgte den igjen. syns den var stiv og ekkel og trille pluss dårlig hjul foran, men til gjengjeld var den veldig lett å slå opp. Men det veide ikke opp for min del.

mammmamia
02-03-2007, 13:21
Enig med Lilleklump... MÅååååå du ha Quinny, så velg Speedi. Ellers ville jeg aldri i livet kjøpt noen av dem, har hatt begge og solgt dem kjempefort igjen... Veldig plastikkfølelse på understellet, lite/ingen fjæring, knøttliten plass i handlekurven (såvidt plass til regntrekket) osv osv... Eneste fordelen med begge vognene er at de er veldig små sammenslått, og at Buzzen kan du snu sittedelen, men bortsett fra dette er det bare ræl begge vognene..! Som ekstravogn - ok, hovedvogn - NEEEI! :humre:

Lellell
02-03-2007, 19:48
Jeg hadde helt klart valgt en Speedi :jupp:

Buzz er en shoppe-/ekstra vogn i mine øyner :vetikke: Men jeg liker designet, og de nye fargene er kule.