Se hel versjon : Buzz eller Speedi SX?
Tidl. bruker
02-03-2007, 18:04
Jeg vil ha ei vogn som ikke rommer så veldig når den er sammenslått. Har fått normalt bagasjerom nå, så må være litt kritisk til hva man bringer i hus :humre:
Hvilke av disse to rommer minst når de er sammenslått? Og hvordan er vekta? Er det like lang liggelengde?
Jeg vil ha ei vogn som ikke rommer så veldig når den er sammenslått. Har fått normalt bagasjerom nå, så må være litt kritisk til hva man bringer i hus :humre:
Hvilke av disse to rommer minst når de er sammenslått? Og hvordan er vekta? Er det like lang liggelengde?
Buzz er mindre enn speedi sammenlagt. Jeg har Buzz og har sjekka begge vognene. Speedi er lengre i understellet, og tar dermed mer plass. Vet ikke om hvor mye det er snakk om i bredden, men hvertfall en del i lengden. 65*52*15cm er målene til Buzz sammenlagt uten hjul, og med hjul 80*60*20cm. De nøyaktige målene til speedi har jeg ikke, men den er større. Vekta til Buzz er ca 12 kg med sportsdelen. Det er lengre sittedel i speedi, det er på grunn av måten setet er på, speedi har separat sete og rygg, mens buzz har "alt i ett"... men syns den er helt knall jeg..
www.quinny.com
Lykke til..:D
Lurer også litt på å kjøpe meg en Buzz m. bag til bruk som ekstravogn i bilen de første mnd. Den virker så liten og nett, greit for oss som ikke har verdens største bagasjerom.
Men kan man slå sammen vogna med bagen på, eller må man ta av denne først?
Buzz er en god del mindre ja.. Både i lengde og bredde. Men så får du nok ikke samme kjørekomfort, for speedien er nok den beste å trille på brostein, grus osv.
Ang vekt..., jeg vil tro buzz er lettest også, men ikke sikker
Buzz er visst lettest, spurte de i butikken ;) Jeg tror du må ha bagen av når du legger den sammen, men det er pga Buzzen blir så flat når den er sammenlagt. Men det er kjempeenkelt å ta den av, et knepp på de grå knappene på bagen, og vips den løftes av. så legger man bare den oppå understellet i bilen, eller ved siden av. Men med Buzz setet, sportsdelen på, kan man legge alt sammen uten å ta noe av.
På grus og snø er den helt okei, men ikke verdens beste. Som hovedvogn er den ikke fullverdig, men som trille og nr vogn er den gull. Vi har brukt understellet sammen med bilsetet vårt kjempemasse, og bruker buzzen på by/kjøpesenter trilling. Men bruker Brioen på lange turer. Men vesla liker seg like godt i begge vognene.
Vi skal ha med understellet og dreamibagen når vi skal til syden om en mnd, da er hun ca 4 mnd. (2 mnd korrigert) og bare sportsdelen når vi skal til syden igjen i oktober. ;)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.