PDA

Se hel versjon : Er det noen som har byttet hjulene på sin Brio Race?

Dru
03-03-2007, 19:04
Jeg driver og funderer på om jeg skal kjøpe en Brio Race, men jeg syns hjulene ser så stygge og digre ut...

I dag gikk jeg innom på Babymagasinet på Grønland og spurte om det gikk an å bytte hjulene. Han mente det gikk an, men at en da måtte bestille hjulene i tillegg, og at de hadde hatt et par kunder som hadde gjort dette.

Men nå tar jeg ofte uttalelser fra ansatte i barneutstyrsbutikker med en klype salt, så derfor spør jeg om det er noen her som har gjort det, eller vet om det går an?

Gomslork
03-03-2007, 19:07
Jeg har ikke gjort det, men jeg vet det går an :nikker:

Munin33
03-03-2007, 19:22
Jeg kjøpte Race med lufthjul og måtte betale ekstra for de.

Autofil
04-03-2007, 08:23
Jeg kjøpte Race med lufthjul og måtte betale ekstra for de.

Jeg spør som plageånda i Finn-reklamen; Håo møttsj didd ju pei?

Emmeline81
04-03-2007, 08:37
Vet man kan kjøpe lufthjul(eller andre) utenom, og det hadde jeg jaggu gjort. De hjulene som følger med ser ikke gode ut å trille på snø.

Munin33
04-03-2007, 11:40
Å, det er så lenge siden, så jeg husker ikke. Men det var ikke avskrekkende - det husker jeg. Det var forresten hos Babyshop. :)

Marianne
04-03-2007, 11:49

ca 1000

:humre:

Jeg betalte 900 kr for 4 nye hjul til sittyen i fjor i januar.
Uansett hvilkene hjul jeg kom til å velge så sa hun på butikken her at det var samme pris

heidina
04-03-2007, 11:54
Vet man kan kjøpe lufthjul(eller andre) utenom, og det hadde jeg jaggu gjort. De hjulene som følger med ser ikke gode ut å trille på snø.

Nei, de finnes ikke gode å trille på snø :skummelt: Hjulene bare skled og levde sitt eget liv (kunne liksågodt hatt meier under vogna :humre: )

Munin33
04-03-2007, 12:11
ca 1000

:humre:

Jeg betalte 900 kr for 4 nye hjul til sittyen i fjor i januar.
Uansett hvilkene hjul jeg kom til å velge så sa hun på butikken her at det var samme pris

Hæ? Det var mye. Jeg fant kvitteringen min, og på den står det:
Hjul kr. 244,- (det var lufthjul - veldig gode)

Dette var i april 2004.

Når jeg tenker etter, så beholdt jo de Race-hjula, da. Det har vel litt å si. :humre:

nynne
04-03-2007, 12:51
ja man kan bytte, men det er ganske så dyrt ja...

Marianne
04-03-2007, 13:41
Hæ? Det var mye. Jeg fant kvitteringen min, og på den står det:
Hjul kr. 244,- (det var lufthjul - veldig gode)

Dette var i april 2004.

Når jeg tenker etter, så beholdt jo de Race-hjula, da. Det har vel litt å si. :humre:

Var race`r hjulene nye?
Altså du byttet når du kjøpte vogna?

Jeg kjøpte nye til en gammel vogn.

Når jeg var å spurte i 200 4om ekstra sett til brio flexen så fikk jeg da og beskjed om ca 1000 kr.

mammmamia
04-03-2007, 16:33
Jeg tror jeg skulle betalt 250 kr for nye hjul til Race'n :) Nå gadd vi aldri å bytte, siden hjulene er så brede var de veldig greie å trille på snø syntes jeg, men hadde nok vært veldig greit med lufthjul i veldig mye, slapsete snø :)

Dru
04-03-2007, 18:39
1000kr :shock:
Det var fryktelig mye!
Brio Sitty koster 998skr på Happyland i Svinesund, så da kan jeg like godt kjøpe en Sitty i tillegg til Race, og så sette Sittyhjulene på Racen :knegg:

Kanskje jeg skal ta en telefon til Babyshop i morra å spørre for å få klarhet i dette.

Dru
05-03-2007, 13:21
Da har jeg telefonert med Babyshop...
De skal ha 900,- ekstra for lufthjul, og 600,- ekstra for EVAhjul. (Må kjøpe hjulene i tillegg.) Det var grusefullt dyrt!

Har også snakket med Babyhuset as i Haugesund, de har Race til 1690,- (sender gratis ved kjøp over 1500,-) og der skulle jeg få ekstra hjul til 600,- (Hun sa det var lufthjul.) De har annonse på finn.no

Burde jeg bare kjøpe vogna til 1690,- og la hjulene være som de er..? Da blir det i hvert fall ei billig trille.

Ikke lett dette, nei...

mammmamia
05-03-2007, 15:09
Da har jeg telefonert med Babyshop...
De skal ha 900,- ekstra for lufthjul, og 600,- ekstra for EVAhjul. (Må kjøpe hjulene i tillegg.) Det var grusefullt dyrt!

Har også snakket med Babyhuset as i Haugesund, de har Race til 1690,- (sender gratis ved kjøp over 1500,-) og der skulle jeg få ekstra hjul til 600,- (Hun sa det var lufthjul.) De har annonse på finn.no

Burde jeg bare kjøpe vogna til 1690,- og la hjulene være som de er..? Da blir det i hvert fall ei billig trille.

Ikke lett dette, nei...

Jeg synes vogna er kjempefin som den er jeg :nikker: Har aldri hatt behov for ekstra hjul, og her er det myyye slaps og dritt om vinteren..! Så ja, kjøp vogna, så kan du heller kjøpe vinterhjul til neste vinter om den ikke funker i det hele tatt (men jeg tror ikke du vil trenge det :) )

Munin33
05-03-2007, 15:37
Var race`r hjulene nye?
Altså du byttet når du kjøpte vogna?

Stemmer det :jupp:

Marianne
05-03-2007, 15:48
Jeg kjøpte nye hjul til sittyen for at hjulene var utslitte. Ikke for at de var noe dumme å trille med.
Hjulene på racern er vel litt større en sitty hjulene.
fungerte fint i snø,slaps,grus,skogen osv:)