Se hel versjon : Gubben skal til Nederland nå. Buggis?
Altså, hva skal jeg med en buggis? Jeg er jo ikke gravid, men vi er jo aktive prøvere, så det er jo nesten dumt å la sjansen gå fra seg. Men samtidig så tenker jeg at det er jo ikke sikkert det klaffer, kanskje vi må slite for å få et barn til, kanskje få vi ikke i hele tatt..
Bør han kjøpe med seg en vogn? Jeg synes.. kan jo trille katten om ikke noe annet :sparke:
Også må jeg skrive litt til da :flau:
Hvilken farge burde han kjøpt om han nå skulle kjøpe, visst jeg liksom fant ut at det var forsvarlig å svi av mange tusen på en vogn man kanskje ikke får bruk for men forhåpentligvis får bruk for? :åhpustepause: Skummelt å kjøpe råsa eller blått.. kanskje svart? Også et råsa trekk utenom? OM det da skulle bli jente en gang :sparke: Nei, uff.. jeg må legge meg.. :dåne:
Men jeg liker svart da, for da kan man jo strikke mange lekre tepper i forskjellige farger og ha den stellevesken man vil :jupp:
:liste:
Klart han må kjøpe buggis! Med grå base og svart trekk. Og masse tilbehør! Ekstra trekk kan du kjøpe utenom senere når du vet kjønn. Den er jo veldig fin i svart!
Lykke til med prøvingen :klem:
Klart han burde kjøpe, du kan jo bare selge den igjen hvis dere ikke får bruk for den :jupp:
Svart er veldig lekkert :sikle:
sessan&prinsessan
04-03-2007, 08:54
Å såååå spännande med baby laging:glis:
Vet du att du skall ha buggis till nästa barn & att mannen inte skall tillbaka till nl med det första så GO FOR IT !!!!
Grå/svart funkar alltid & klassiskt snyggt är det å:sikle: :sikle:
Vill du ha noe mer köns berättande när babyn är där kan du ju efterbeställa.
Massa massa tvi tvi & lycka till
Electronica
04-03-2007, 11:54
Hehe... har tenkt tanken selv også, men mannen får muligheten til å reise relativt ofte, så klaffer det skal jeg heller se om han kjøper da, og kanskje en 2008 modell. Er noe med å ha det nyest mulig hvis man skal selge senere, hvis man likevel ikke skal bruke den umiddelbart.
Sort og grå er vår stil, så noe sånt satser jeg på da.
Tidl. bruker
04-03-2007, 13:07
"En god vogn kan ikke kjøpes for ofte."
Gammelt jungelordtak her inne :D
Det er jo nesten samme hvilket trekk han kjøper, du kan jo bare kjøpe et nytt eller to så fort du vet hva det blir :knegg:
Klart han må kjøpe en vogn, du kan jo ikke la en slik mulighet gå ifra deg :nemlig:
Hva med en beige base og svart trekk? Blir fint med både rååååsa, rødt og blått, hvis det skulle bli aktuelt!
Lykke til med prøvingen!
Sannemor
04-03-2007, 13:32
Det var lurt, anjus! Og så når babyen kommer om 9 mnd har det gått så lang tid at da kan du jo selvsagt kjøpe en OTH også. Så har du begge! :lykkelig:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.