Se hel versjon : dere som har quinny freestyle, smøring av vogna
vasker dere understellet på vogna å smører dere bremser og hjul? vår er blitt nokså skitten under etter all denne sørpa vi har nå på våren.har begynt å få litt rust fremme i forhjulet, og bremsa er veldig treig å få ned å opp. hvilken smøring bruker dere? og hvordan smører man?
Har ingen svar til deg desverre, men generellt ville jeg vel vasket og smurt litt ja.
Er du fornøyd med vogna ? Vurderer denne selv enda det er mange som sier den er dårlig osv. De som sier den er dårlig er gjerne de som har dyre fandy vogner selv nemlig så da vil jeg heller høre med noen som har en slik vogn. Du kan jo sende meg en pm om du vil
hei=) ja tenkte å ta en vårvask av vogna nå når slapse været er over;) det er en kjempegod vogn, sier ikke det bare fordi jeg har den asså, jeg hadde simo før, det er jo en god og annerkjent vogn, og kjempegod å tett til små babyer. luci begynte med quinnyen da hun var 5 mnd, sportsdelen, å hun elsker å sitte å se i den, hun sitter og sover godt i den. jeg har prøvd i ettertid å kjøre simo igjen, men detn ble bare stor å klumpete i forhold til Q.det svingare hjulet er herlig, at du kan ha den begge veiene er kjempekjekt, så langt har dattra mi bare sittet mot meg.minuset er vel at den ikke har storm/vind trekk, men har man en god pose gjør ikke dette noe. vi har en kaiser vind og vandtett skinnpose nå. gleder meg til sommeren når hun bare skal sitte med lammeskinn og teppe i vogna...ser lissom litt mer av den da=) spørr om det er noe annet du lurer på.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.