Se hel versjon : Noen sprsm til dere med OTH søskenvogn.
Alpengold
04-03-2007, 17:03
1. Går Oth søskenvogn igjennom dører?
2. 74 cm,er det mål på den bredeste vogndelen?
3. Hvor brede er seter ( sammen og hver for seg)?
4. Er sitedelen og ryggen like lange som på en singelvogn?
Diddlina
04-03-2007, 17:58
1. Går Oth søskenvogn igjennom dører? JA, eg har aldri stått fast nokon plass. Eg sleit med mi forrige vogn som var 80cm brei!!
2. 74 cm,er det mål på den bredeste vogndelen? :jepp:
3. Hvor brede er seter ( sammen og hver for seg)? Sete breidda er ca 30 cm.
4. Er sitedelen og ryggen like lange som på en singelvogn? Ryggen er 50 cm høg, og sittedelen er ca 20 cm..
Har du sett bilder av mi i tvilling/søskenvogn galleriet???
Sannemor
04-03-2007, 18:24
Jeg har ikke hatt problemer med å komme med mellom dører med min OTH dobbel.
Alpengold
05-03-2007, 12:35
Har du sett bilder av mi i tvilling/søskenvogn galleriet???
Ja ,jeg har sett den. Den ser veldig flott ut.
Jeg skal ta meg en tur til Biteringen for å se på dem live en gang til. Har sett på OTH når vi ventet vår første ,men likte dem ikke ,særlig bagdelen. Men som søskenvogn ser den mest attraktiv ut av alle andre vogn. Det er stor mulighet at vi velger akkurat OTH denne gangen. Vår Mutsy har kun mulighet til søskensete som klikkes foran,dessverre ,og da er det helt umulig å ha en nyfødt i den vogna. Men hardbagen er superflott ,veldig tøff. Men vi fortsatt trenger en dobbelvogn.
Er det mulig å ha to forskjellige trekk på dobbel OTH? Vi får kanskje jente denne gangen.Kunne kanskje vært morsomt å kombinere farger ,om vi ikke velger sort da :-)
Diddlina
05-03-2007, 12:58
Er det mulig å ha to forskjellige trekk på dobbel OTH? Vi får kanskje jente denne gangen.Kunne kanskje vært morsomt å kombinere farger ,om vi ikke velger sort da :-)
Ja det er mulig :jupp:
*to prinsesser*
05-03-2007, 18:06
Har heller aldri stått fast med vognen! Den er en av de smaleste (er vel kanskje den smaleste) i vognjungelen!
Er veldig fornøyd med den altså! Lett å trille, enkel å legge sammen og den desidert fineste å se på av søsken/tvillingogner:blafre: Synes jeg da!!:humre:
Lykke til med kjøp av OTH!!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.