Se hel versjon : OTH - håndbremse og bumper bar
*Mariell*
04-03-2007, 23:05
Ser at begge deler finnes, men kan de bestilles i Norge og evnt. hva er prisen?
Stikka74
04-03-2007, 23:12
Bumperbar får du kjøpt men håndbremsen passer bare til Terrain, altså den med fast forhjul. Regner med du har Urban Jungle som de aller fleste ;)
*Mariell*
04-03-2007, 23:15
Bumperbar får du kjøpt men håndbremsen passer bare til Terrain, altså den med fast forhjul. Regner med du har Urban Jungle som de aller fleste ;)
Åååå, da så :sukk: Har ingen ennå, men det at det ikke fantes håndbrems var en av de negative tingene med UJ som jeg nok ender opp med.
Takk for svar :klemme: Vet du forresten pris?
Er enig i at håndbrems er en "mangel" på OTH. Selv den billige Speedi'en vår hadde jo godt fungerende håndbrems, og samme med den billige tvillingvogna. For meg med vond rygg og vondt bekken så merker jeg at håndbremsen mangler i lange og bratte nedoverbakker....
Stikka74
05-03-2007, 08:17
Vet ikke priser desverre.
Trodde at håndbrems på OTH UJ var en "nyhet" jeg ???? Jeg har hvertfall bestillt med en? , de skulle sjekke opp om dette var mulig å skaffe ?? Mener å ha hørt at det er underveis ? Trodde det var her på NM det ?
Åååå, da så :sukk: Har ingen ennå, men det at det ikke fantes håndbrems var en av de negative tingene med UJ som jeg nok ender opp med.
Takk for svar :klemme: Vet du forresten pris?
299 for bumperbar her i distriktet ( Stavanger)
*Mariell*
05-03-2007, 08:58
299 for bumperbar her i distriktet ( Stavanger)
Takk for svar, skal vel klare å invistere i en slik en da :glis: Håper det stemmer også det du skriver om håndbremsen :jupp:
Takk for svar, skal vel klare å invistere i en slik en da :glis: Håper det stemmer også det du skriver om håndbremsen :jupp:
Håper jeg også ;) ... Jeg har hvertfall gledet meg, men nå har jeg ikke fått noen tilbakemelding om det virkelig finnes eller ei.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.