PDA

Se hel versjon : kalesjen på emmaljunga edge duo

Abigael
05-03-2007, 10:34
Eh.. et lite spørsmål ang kalesjen. Den er jo festet på en lett måte, bare trykket ned og festet med en trykknapp.

Den er liksom "åpen" på sidene. Nå når hun ligger i bagen er ikke dette så stort problem, for hun ligger jo så lunt og godt nedi posen.
Men hvordan blir det når vi skal bytte til sportsvogndelen? Da vil det jo blåse rett inn der!

Tidl. bruker
05-03-2007, 10:40
Ehhh...veit itte om jeg meiner det samma som deg men jeg prøver:humre:

Da man bytter til sportsvogna så feller man ned en "skvettlapp" i underkant på kalesjen..som man fester under sportsvogndelen.

Men er MYE mulig du meiner noe helt annet:humre:

Abigael
05-03-2007, 10:52
var det jeg mente ja! hm.. kan ikke huske vi fikk med en sånn ekstra del.

For, slik som kalesjen er nå, så blir den jo altfor kort til å dekke vogna hvis man legger ned ryggen på sportsvogndelen...

Men, det jeg også mente var at på siden så blir den så åpen.. var hvertfall slik på venninna mi si vogn. kanskje hun ikke hadde på den ekstra delen..

Tidl. bruker
05-03-2007, 10:54
Er vel i glidlåsen i underkant av kalosjen...fra 02 og frem til idag sitter de fast i kalesjen. Dra opp den å trekk ned ekstra stoff.
Er en duo type som IKKE har denne stoffbiten trur det er smart duo...men edge har den!!!

Abigael
05-03-2007, 11:14
hehe.. får ned å lete på vogna da!:humre:

Niobe
05-03-2007, 11:15
Du åpner en glidelås nederst på innsiden av kalesjen, ja. Der er det en kant som man drar ned og fester med små kroker. Ikke vakkert, og en av de dårligste løsningen på Edge Duo....