PDA

Se hel versjon : Teutonia primus (prestige)

turid
06-03-2007, 15:15
Kan noen fortelle meg om denne vogna? Finner f.eks. ikke ut hvor mye den veier.. Hvordan er den i forhold til mistral f.eks?

:undrer:

River meg i håret av dette vogn styret...

Gerbera
06-03-2007, 16:01
På 06 modellene var det bare 1 kilo som skilte de to som sportsvogn i hvertfall. (Mistral 11,8 og prestige 12,9)

Begge to har vel vendbart håndtak, men primus (prestige) kan du vel ta av overdelen på, for å montere enten duobag eller sportsdel.

På mistral er det fast sportsoverdel, og du kan velge hard eller myk kombibag, hvis du trenger vogna som babyvogn.

Ble du noe klokere?

turid
06-03-2007, 16:12
Ja, litt :)

Vet du hva prisforskjellen er på disse to da?

Planlegger jo egentlig ikke noen flere barn akkurat. Men tenkte å kvitte meg med duo vogna til vesla så da tenkte jeg at jeg måtte ha en ny sportsvogn... :stønn:

Og er prestige lenger i ryggen så den kan brukes lenger eller er det bildene som lyver?

Gerbera
06-03-2007, 16:38
Ja, litt :)

Vet du hva prisforskjellen er på disse to da?

Planlegger jo egentlig ikke noen flere barn akkurat. Men tenkte å kvitte meg med duo vogna til vesla så da tenkte jeg at jeg måtte ha en ny sportsvogn... :stønn:

Og er prestige lenger i ryggen så den kan brukes lenger eller er det bildene som lyver?

Vet ikke priser desverre, og i følge måletabellen (http://www.teutonia.se/barnvagns_vikt.htm) er liggelengde lik (90 cm).

Hvis du ikke planlegger flere barn, og bare vil ha den som sportsvogn, hadde jeg valgt den letteste av de.