PDA

Se hel versjon : Kan du mer om barnevogner enn gjennomsnittet?

Solis
06-03-2007, 22:22
Hei dere :mervink:
Jeg har hengt litt på disse sidene og sett at mange av dere har en enorm kunnskap om barnevogner. Jeg ser at mange av diskusjonene som ikke er "viktigtråder" glir forbi og blir vanskelig å finne.
Jeg har bidratt til å oppdatere en ressursside for barneutstyr:

http://barneutstyr.wikispaces.com/

og nå trenger jeg din kunnskap.

Idéen er at vi får med alle modeller, farger og ekstrautstyr til alle vogner og at det blir et oppslagsverk man kan linke til om noen vil se allle fargene eller ekstrautstyret til OTH eller andre vogner. Mangler feks. mye på Teutonia og TFK-vognene. Kanskje kan du litt om disse?

Start med å logge deg inn og gjør endringer, tilføyinger. (Man kommer fort inn i det og det er fort gjort å bli hektet:blafre:
Hvem som helst kan fritt endre teksten, legge til bilder (helst ikke jumbobilder) og opprette nye sider og linker. Tanken er at jo flere som bidrar, jo bedre blir oppslagsverket.

Informasjonen vil samles på alle de områdene vi kollektivt har noe å bidra med. En spennende tanke. Start egne sider eller spinn videre på de som allerede finnes.

Jeg gleder meg til å se deres kunnskap "på trykk" i webleksikonet:-)

*-neanine-*
07-03-2007, 07:47
Dr.babe opprettet noe av det samme for et års tid siden.

Solis
07-03-2007, 22:30
Dr.babe opprettet noe av det samme for et års tid siden.

Nettopp:-)
Det er Dr. Babe som er initiativtageren. Jeg har bare bidratt til å oppdatere, men nå trenger jeg hjelp av dere som kan mer enn det jeg kan.

Jeg overleverer noen stafettpinner, kan man si. Hvor lenge dere vil ha denne stafettpinnen er opp til dere. Kanskje kan du bidra med litt, kanskje blir du hekta?

Cilius
08-03-2007, 15:03
Hadde mistet linken, men der var den jo :jupp:

~Lykke~
08-03-2007, 16:52
Mener jeg linket til den siden nå nylig, uansett - super side :kidoki:

Emmy22
08-03-2007, 16:55
moro med en sånn side da:lykkelig: