PDA

Se hel versjon : Emmaljunga city duo jet

Ronja
07-03-2007, 08:51
Fikk jeg med alle navnene, mon tro... Den som har fire forhjul, som er svingbare.
Noen som har erfaringer? Jeg har denne vognen, og hjulene foran er så løse at det (i låst stilling) ser ut som om de skal dette av. De vingler som bare det. For rett over en måned siden var jeg inne og klaget på dette, de skiftet da noen pakninger. Det ble litt bedre etter det, men nå er det like ille igjen, om ikke verre...

Tidl. bruker
07-03-2007, 17:00
Klag igjen - kan aldri tenke meg det skal være sånn. Har hørt litt ymse om disse vognene. De er vel forholdsvis nye, og da er det jo en del barnesykdommer ofte :)

Tidl. bruker
07-03-2007, 21:36
helt grei vogn, flott å trille tur med! litt brei foran i svingen liksom når enn skal inn på buss eller mellom klesstativ i butikker etc.

jeg har hatt den og når jeg tenker tilbake var den fin ja... :humre:

Ronja
08-03-2007, 07:36
Så da har jeg nok sannsynligvis fått en mandagsproduksjon, da..:gaah:

Var innom med vogna, og makan til service... Ble snakket til som om jeg var fem år, av en ekspeditør som nesten ikke så på vogna en gang... Skulle tilbake på mandag, for da kommer det en fra Emmaljunga der.

maimamma06
08-03-2007, 10:31
Jeg kjøpte meg city jet i aug og etter noen dager fikk jeg ikke lagt den sammen.:gaah:

Ringte butikken og fikk nytt understell med en gang.:glis: Men har ikke hatt tull med hjulene.

Ville nok bedt om å fått nye hjul eller helt nytt understell. Håper du får SKIKKELIG hjelp av representant for Emmaljunga når de skulle komme til butikken..

Diddlina
08-03-2007, 13:07
Vi har også denne vogna, og den fungerer heilt fint.
Ingen problemer med hjula....

Men kan du ikkje spørre om å få heilt nye hjul da???