PDA

Se hel versjon : Er det fler som vil ha -07 trekk til OTH

Line
08-03-2007, 07:33
Jeg holder nå på å legge inn en bestilling på MB trekk fra USA.
Hvis noen flere vil ha så send meg en PM med hvilken farge du ønsker.
Leveringstiden blir nok ikke før i juni, da det er umulig å oppdrive 07 trekk nå.
Prisen vil bli max 1300,- inkl alt av porto fra USA til Norge og 25% moms her hjemme. Evt hvis det er noe tilbehør du ønsker, så kan jeg sikkert fikse det også.

Sannemor
08-03-2007, 08:18
Gleder meg! :hyper:

emin
08-03-2007, 09:18
Åh, fristende....men gubben kommer til å kverke meg. :sukk:

~Lykke~
08-03-2007, 09:22
:juhu:

Dolly
08-03-2007, 09:41
Har de fått utsatt leveringstid igjen? :sukk:

Hvordan bestiller du? hvem gjennom? siden det blei så dyrt..

er det ikke bedre om mange fra NM slår seg sammen og bruker jetcarrier eller noe sånnt? kan få med mange trekk me den billigste frakten der.. trekkene veier nesten ingenting

amelia
08-03-2007, 09:56
jet carrier sender via volum. altså str på pakken som avgjør fraktpris og ikke vekten alene ;)

Line
08-03-2007, 10:11
Har de fått utsatt leveringstid igjen? :sukk:

Hvordan bestiller du? hvem gjennom? siden det blei så dyrt..

er det ikke bedre om mange fra NM slår seg sammen og bruker jetcarrier eller noe sånnt? kan få med mange trekk me den billigste frakten der.. trekkene veier nesten ingenting

Ja det tar lang tid å få tak i disse trekkene, vet ikke hva One Tree Hill/Mountain Buggy driver med jeg :gal:
Jeg bestiller gjennom en forhandler i USA. Trekkene i seg selv er ikke så kjempe dyre men det kommer masse i tillegg, slik som frakt innad i USA, frakt med JetCarrier (de beregner frakt ut fra volum og ikke vekt), i tillegg kommer norsk moms og gebyrer. Så det blir penger av det, tro meg!
Og vi er nå ca 10 stk som skal bestille derfra så det gjør det jo litt billigere, for da deler vi jo på frakten.

Lilleklump
08-03-2007, 10:31
hva koster selve trekket da?

Dolly
08-03-2007, 10:40
hva koster selve trekket da?

Der jeg har bestillt fra ligger det på rett rundt 500 kr

Line
08-03-2007, 10:43
Der jeg har bestillt fra ligger det på rett rundt 500 kr
Hvor har du bestilt fra?

Dolly
08-03-2007, 10:55
Hvor har du bestilt fra?

www.sycamorekids.com

det er de som er hovedforhandlere i USA

Line
08-03-2007, 11:00
www.sycamorekids.com (http://www.sycamorekids.com)

det er de som er hovedforhandlere i USA

Jeg har vært i kontakt med de, men de svarer utrolig tregt på mail, eller svarer ikke i det hele tatt. Pluss at de er ikke så veldig hyppe på å sende med JetCarrier.
Jeg har nå valgt å bestille fra en som tar litt mer men som ihvertfall gir raskt svar på mail og som syntes det er helt greit å sende med JetCarrier.

Hvordan fikk du trekket sendt til Norge og hvor mye ble den totale summen?

Dolly
08-03-2007, 11:03
Jeg har vært i kontakt med de, men de svarer utrolig tregt på mail, eller svarer ikke i det hele tatt. Pluss at de er ikke så veldig hyppe på å sende med JetCarrier.
Jeg har nå valgt å bestille fra en som tar litt mer men som ihvertfall gir raskt svar på mail og som syntes det er helt greit å sende med JetCarrier.

Hvordan fikk du trekket sendt til Norge og hvor mye ble den totale summen?
Jeg fikk det sendt til noen slektniger i usa som mor og far skulle besøke så jeg betalte bare den summen jeg,,

familien min er myei USA

visste ikke at de hadde problemer med jetcarrier..

og jeg pleier å ringe ang snne ting så da gikk det fort

Line
08-03-2007, 11:28
Jeg fikk det sendt til noen slektniger i usa som mor og far skulle besøke så jeg betalte bare den summen jeg,,

familien min er myei USA

visste ikke at de hadde problemer med jetcarrier..

og jeg pleier å ringe ang snne ting så da gikk det fort

Da skjønner jeg at det ble billig for deg ;).
Det er veldig mye som kommer ekstra i prisen når man skal få det sendt til Norge, men det blir alikevel billigere når man er mange som bestiller sammen.
Sycamore Kids har ikke problemer JetCarrier men de har en polici at de ikke skal sende ut av USA. Så alle forhandlere av MB har ikke lov til å sende ut av USA.

Tidligere bruker
08-03-2007, 15:57
Kan en bestille til dobbel vogn?

Moms82
08-03-2007, 16:10
:hyper: Gleder meg til nytt trekk!!

Vi hadde jo en oth-trekk-tråd her tidligere, da var vi vel rundt 20stk som ønsket nytt trekk?

Sannemor
08-03-2007, 17:53
Kan en bestille til dobbel vogn?

Ja, hva vil det koste? :hyper:

*Mariell*
08-03-2007, 19:10
Har de rosa eller limegrønt trekk?

Odense
08-03-2007, 20:45
Da tror jeg at jeg vil henge meg på visst jeg kan, når skal du bestille?

Line
08-03-2007, 21:17
Man kan bestille til dobbelvogn, men jeg har ikke fått pris på det.
Rosa og limegrønt er vel 06 trekk, er det ikke?

Dere som vil være med, send meg en PM med hva dere ønsker og mailadressen deres. Sender nok inn en bestilling i morgen

lille krølle
09-03-2007, 06:15
Hva heter trekk på engelsk?
Og hvor finner jeg utvalget de har på den nettsiden?

Tussemor
09-03-2007, 07:14
Trekk heter seat & hood på engelsk. Det stod ingenting om løse trekk på siden til Sycamorekids, så man må nok maile eller ringe dem for bestilling.