Se hel versjon : Minste vogna sammenlagt
Jeg vet det har vært mange tråder om det, me jeg prøver meg jeg også i håp om å få noen andre svar :blafre: .
hva er den minste vogna sammenlagt dere vet om? Den må passe til et barn på 1,5 + .
Alle andre vogner enn buggis
Quinny Buzz er veldig liten sammenlagt. :jupp:
jo.. ja.. vet, men liker ikke det fremhjulet....
TFK vognen blir ganske liten da den er sammenslått.
Tøysetutta
08-03-2007, 10:48
OTH blir veldig flat, men litt lang da.
OTH blir veldig flat, men litt lang da.
Jeg vet...den bli altfor lang
Tidl. bruker
08-03-2007, 11:00
Easywalker Classic. Liten og lett, ekstremt kompakt om du tar av bakhjulene. Veldig enkle å ta av også!
Bergensis
08-03-2007, 11:02
Zapp er den minste vogna eg kjenner til, men om den passar til dagleg bruk utover shopping og sånt veit eg ikkje.
Mamsen85
08-03-2007, 11:04
Emmaljunga scooter er ikke så stor, eller den briotrilla da, husker ikke hva den heter for øyeblikket. :snill:
Emmaljunga scooter er ikke så stor, eller den briotrilla da, husker ikke hva den heter for øyeblikket. :snill:
briorace?
Zapp er den minste vogna eg kjenner til, men om den passar til dagleg bruk utover shopping og sånt veit eg ikkje.
Vi har zapp.. det er en trille ikke en skikkelig vogn,.
Bergensis
08-03-2007, 11:10
Vi har zapp.. det er en trille ikke en skikkelig vogn,.
..unnskyld, da.....
ingen ting å unnskylde for det vel...
Easywalker Classic. Liten og lett, ekstremt kompakt om du tar av bakhjulene. Veldig enkle å ta av også!
Blir den mye mindre en sky?? synes den så liten ut også jeg..
Babyjogger City blir veldig liten sammenlagt :jupp: Anbefaler denne vognen på det varmeste!
Esprit (eller Jeep, I'coo... osv) Infinity blir ganske så kompakt når den legges sammen, forutsetter at setet står vendt med kjøreretningen og i "oppreist" stilling.
Jeg signerer denne! Vi har den og er superfornøyd!
Men om den er myye mindre en sky sammenlagt vet jeg ikke - men du finner kanskje mål på hjemmesiden?
Adelheid
08-03-2007, 18:08
Sky er velig liten da, både kort og flat (og ikke minst lett)
Petterine
08-03-2007, 18:16
Easy walker sky er veldig liten. Vi har en stasjonsvogn og en diger hund. Lette leeeeenge etter en vogn som gikk rett i bilden på høykant, og samtidig var en ordentlig vogn. Tittet på OTH, men fikk ikke igjen døra da(litt urpaktisk......)
Kjøpte en easy walker sky og den og et digert hundebur går i baggasjerommet på bilen! :tøff:
Jannicke81
08-03-2007, 19:13
Phil&Teds blir veldig liten sammenlagt.. og er veldig stor i sittedelen.. så den har du garantert ut vognperioden.
Signere Jannicke81! Phil&Teds
Phil&Teds blir veldig liten sammenlagt.. og er veldig stor i sittedelen.. så den har du garantert ut vognperioden.
Jeg har faktik tittet på den også... dne ser jo veldig flott ut da..
så da må jeg finne målene på
TFK
Phil&Teds
EW sky og Classic
Babyjogger City (selvom jeg ikke var kjempeovergira for den vel og merke)
Har tittet på noen av hjemmesidene og jeg finner stort sett ikke mål på når de ersammenlagt jeg..
Esprit (eller Jeep, I'coo... osv) Infinity blir ganske så kompakt når den legges sammen, forutsetter at setet står vendt med kjøreretningen og i "oppreist" stilling.
Takk for tips, men de går under buggisvogner og er derfor ikke aktuelle..
Tidl. bruker
09-03-2007, 09:23
Da har jeg tatt sammenlagtbilder og mål på easywalker classic.
Med hjul: L 103, B 56, H 38
http://img171.imageshack.us/img171/91/mars07040hc0.jpg
Uten hjul: L 93, B 44, H 23
http://img148.imageshack.us/img148/7166/mars07041hv1.jpg
Det er buggis med hjul som ligger ved siden av, til sammenligning.
Jannicke81
09-03-2007, 09:34
Tror de fleste 3 hjuls-vogner som kan legges sammen i 3 ledd blir ganske små. Så ville valgt en sånn vogn.. og siden det kanskje fins flere sånne ville jeg valgt en som har svingbart forhjul.
lynnette
09-03-2007, 09:42
nå har jeg funnet målene på TFK jogster twist;
Med hjul; 88*60*41 cm
Uten hjul; 75*60*20 cm
Er forevrig ei knall god vogn ellers og:humre:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.