Se hel versjon : Cielo Compact Stroller by MiaModa
Noen som har erfaringer med denne vogna?
Stikka74
08-03-2007, 17:47
Den så jo ganske kjekk ut men vet du målene på den sammenslått? Ser jo veldig liten ut fra siden men blir jo ikke noe smalere. Hva med vekt? Og hvor mange hvile/liggestillinger og hvordan reguleres de?
Mamma Rosa
08-03-2007, 18:39
Bilde? *lat*
http://i7.ebayimg.com/03/i/000/87/3e/9644_1.JPG
Fant dette bildet:blafre:
guri malla men den var usedvanlig stygg!! (synes nå jeg da ....)
Nei, har ikke noen erfaring med den, og tror heller ikke at jeg vil få det. Den så da virkelig ikke særlig pen ut heller? Så ut som om det var mye plast på den, synes jeg.
Blir ikke den kalesjen litt trekkfull??
Eller er det sånn at man kan få den "hel"?
Smaken er jo som baken, så selv om jeg ikke liker den så kan jo andre syns den er fin. Men litt skeptisk til hjulene, så litt plastik ut...
Smaken er som baken, men denne ville jeg ikke eid om den var det beste å trille på moder jord; den var bare rett ut heslig! :urk:
Ja, sett med mine øyne altså... :humre:
Den så jo ganske kjekk ut men vet du målene på den sammenslått? Ser jo veldig liten ut fra siden men blir jo ikke noe smalere. Hva med vekt? Og hvor mange hvile/liggestillinger og hvordan reguleres de?
Hei Stikka - long time.....
Jeg finner ikke igjen målene, men den blir noe ala zapp og er liten og lett. Og rimelig.
Mamma Rosa
09-03-2007, 07:04
I fare for å trekke på meg Cielo Compact Stroller fans. *ingen kommentar*
:glis:
I fare for å trekke på meg Cielo Compact Stroller fans. *ingen kommentar*
:glis:
Hehe. Det gjør ikke meg noe iallefall. Det var mange her inne som ikke likte buggis heller når jeg kjøpte det for noen år siden :tøff:
lille krølle
09-03-2007, 07:32
Guri malla :skremt:
Stikka74
09-03-2007, 11:50
Hei Stikka - long time.....
Jeg finner ikke igjen målene, men den blir noe ala zapp og er liten og lett. Og rimelig.
Jeg fant målene oppslått og så hvordan den ble slått sammen. Den må bli større enn Zapp ser det ut som. Litt kortere kanskje men endel bredere. Så tvilsomt om den går inn i hattehyllen synes jeg det ser ut som. Prisen var jo veldig grei.
Til en liten så hadde den nok vært kjekk som flyplassvogn, men til 2-3åringer synes jeg nok fortsatt at Zapp er den beste som flyplass/storbyvogn. :)
Jeg mener jeg har sett at Rudo selger en lignende vogn som denne. Om den heter akkurat det samme, vet jeg ikke, men den ligner i alle fall veldig. Finner den ikke på nettsidene deres men har sett annonse for den i Foreldre & Barn før.
Jeg mener jeg har sett at Rudo selger en lignende vogn som denne. Om den heter akkurat det samme, vet jeg ikke, men den ligner i alle fall veldig. Finner den ikke på nettsidene deres men har sett annonse for den i Foreldre & Barn før.Jepp, husker de kalte den "take-off reisetrille", og reklamerte med at den går inn som håndbagasje på fly... Synes også den er stygg som hjuling, men den kan jo ha sin funksjone likevel, hvis den f.eks. blir mindre enn zappen, lettere, om ryggen kan legges litt ned, og om den er billig! (ser ut til at den bare skårer på siste punktet, da, hva koster'n egentlig?)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.