PDA

Se hel versjon : Hva synes mannfolka om Bugaboo?

Tommeline81
08-03-2007, 18:09
Sambo synes den er stygg, nekter å trille den og nekter å lære seg hvordan den fungerer. Idag var han hjemme med K mens jeg jobba og da tok han heller Kristoffer i MT (for første gang) istedenfor buggisen.
Han gleder seg veldig til vi får OTH, den liker han.

sessan&prinsessan
08-03-2007, 18:29
Min mann tyckte bugaboo var döds stygg första gången han såg den, andra bättre & 3:je gången köpte vi den:glis:
Han tycker den är kul med sportsvagnsdel kun, bagdelen synes han är stygg !

Men !!! Han glädjer seg värdigt till Coco`n kommer:blafre:

Tidligere bruker
08-03-2007, 18:33
Mannen elsker den!! Jeg hadde Buggis, solgte den og kjøpte Oth og stokke. Men han likte ikke noen av dei, så han ble kjempe glad når han kom hjem og det stod en ny Buggis i gangen. Så den får jeg ikke selge!!

Ble spesielt gira i den når vi var i Syden, da såg han hvor genial den var!!

~Lykke~
08-03-2007, 18:36
Pappa syns det så ut som en "sirkusvogn" :lol:

Mamma Rosa
08-03-2007, 18:37
Jeg spurte nå...

"Den er fin den!" "Derfor skjønner jeg ikke hva du skal med flere.."

( :flau: Har akkurat bestillt meg en "trille" )

Han elsker vogna, og mener det er den beste av alle vi har hatt.
(har nå kommet ut av tellinga)

Vila
08-03-2007, 18:40
Min samboer synes den er tøff :glis:

Stikka74
08-03-2007, 18:55
Jeg fikk ikke trille når vi var ute sammen. Regner med han tar kommandoen når vi skal bruke den som bagvogn også. :) Så her er den godt motatt.

Bergensis
08-03-2007, 19:03
Min la ned veto mot Bugaboo.

Lilleklump
08-03-2007, 19:03
Litt lav, men bortsett fra det er den kul..(klager litt på hjulene foran da...)

Tidl. bruker
08-03-2007, 20:54
klaging for det meste, at den drar "hit og dit" ...

...men tror han liker at man kan sette på bilsetet!.

men det blir arti å se hvordan han synes OTH er å trille...:blafre:

LatinoBaby
08-03-2007, 21:09
Helt ok...han hater å legge den sammen... likte quinnyen best, han...:fnise:

-=Ceci=-
08-03-2007, 21:23
Spurte akkurat mannen hva han synes om Bugabooen vår, og han svarte: "Hvilken av vognene er det?" (Vi har for øyeblikket 3 stk) Herregud, falt nesten av stolen jeg- så mye som jeg har pratet om den vognen. Haha, sier vel litt om hvor mye han hører på meg...

Uansett- etter litt forklaring fikk jeg dette svaret: "Jo, ja, det er en vogn... Fin den liksom!" Men han mener at han er fornøyd, men det eneste han ikke liker er at vinterhjulene ikke er svingbare.

Så det så! Og det er jeg egentlig helt enig i!:)

Tussi jenta
08-03-2007, 21:26
Her var det mannen som var mest gira på og skaffe bugaboo vogn med en gang. Jeg trengte og se på den mer enn en gang.

Vi har ikke tatt den i bruke ennå da.

Pusa
08-03-2007, 21:31
Han elsket den og ble sur da jeg solgte den.

Cathie
08-03-2007, 21:33
Mannen syns den var gruuuusom første gang han så den (samme syns jeg) Men nå titta han bort i gangen og sa, "den er jo ganske stilig, og den triller så fint rundt hjørner" :fnise:
Når vi er ute å triller sammen får jeg aldri trille...

Myagi
08-03-2007, 21:36
Han synes foreløpig den er lav, skranglete og at hjula kommer til å bli et mareritt på sørpe.

Vi har ikke begynt å bruke den enda, så vi får se :blunke:

Koma
08-03-2007, 22:12
Han er veldig glad i den:glis: Han er barnevognsjef når vi skal ha den med i bilen, han har den i bagasjerommet på ett blunk før jeg får snudd meg rundt. Han er også offentlig godkjent transportbagpakker når vi er på ferie, og får plass til det utroligste.

Vi har reist mye med Buggisen, og vi er skjønt enige begge to om at det er en genial vogn å ha med på tur. Forøvrig synes han også den ser bra ut, og er grei og trille. (Det skal dog sies at han hadde begrenset erfaring med andre barnevogner).

Multebær
08-03-2007, 22:32
Han har ingen vogner å sammenligne med, men synes den er lett og god å trille.

Når vi var på jakt etter vogn var det han som som bestemte seg for at vi skulle ha Bugaboo. Jeg vinglet litt mellom den og OTH, men han likte Buggisen bedre.

Autofil
08-03-2007, 22:36
Han ble så gretten når jeg solgte den i november at jeg fikk en ny til jul. :skratte:

silkepels
08-03-2007, 22:37
:sniker: Mannen og jeg var på Barnas Hus i høst, og der var det utstilt en Bugaboo. Han trodde det var en dukkevogn han :lol:

(vi har en Simo og en Quinny)

busymum
09-03-2007, 06:07
Jeg får ikke trille vogn når han er med.

Min svoger sunes den er råstilig og nekter meg å selge den etter bruk, for han skal ha den til sine fremtidige barn :knegg:

Mya
09-03-2007, 06:18
Mannen sier at den ikke er pen av utseende, men god og trille.

emin
09-03-2007, 06:35
Mannen grøsser ved synet, og nedla forbud mot at en sånn skulle inn i huset allerede for flere år siden.

Han er ikke så overbegeistra for OTH'en heller, men den er i alle fall penere å se på sier han. Aller helst ville han ikke kjøpt ny vogn til lillingen i magen i det hele tatt; han mener vi har en fullt brukbar vogn etter storesøster (Simo kombi 97-modell....) :dåne:

Enda godt at jeg kjøpte OTH'en uten å ta så altfor mye hensyn til hva han mente om saken. :humre:

mammmamia
09-03-2007, 08:26
Han har et ganske nøytralt forhold til den vil jeg si :knegg: Har den ikke (har vurdert å kjøpe den, men han er mer gira enn meg, jeg liker ikke forhjulene på den og synes den er for lav..) men sambo mener at om jeg noensinne skal kjøpe en annen vogn enn OTH (som både han og jeg elsker over alt) så må det bli denne..!

guttem@mm@
09-03-2007, 08:37
Han synes den er litt spesiel i utseende men har ellers ingen inivendinger mot vognen. Vogner er mitt felt sier han bare.... Han handler elektronikk og andre små duppeditter.. jeg handler vogner... :rødme:

Tussi jenta
09-03-2007, 09:12
Sånn var det her også. Han skal jo ha lang pappa-perm, og mente at en kul vogn var på sin plass :humre:

Samme her skal mannen ha lang pappaperm og, så han har fårt vært med på valg av vogn og stelleveske bestemte han, han skulle ha en svart skip hop expo. Også måtte han ha liverpool sengetøy til dyna i vogna.

tigergutt
09-03-2007, 09:24
Også måtte han ha liverpool sengetøy til dyna i vogna.

:knegg: