Se hel versjon : ekstra vogn??
snuppeline
08-03-2007, 19:45
Vi skal kjøpe en vogn som skal stå hos svigers og lurte på en Emmaljunga scooter? er den grei? noen andre enkle "vanlige" vogner? skal ha en med 4 faste hjul. Vi har jo ikke peiling på det, siden vi bare har hatt vogner med svingbare hjul.. så trenger hjelp :glis:
maya-skrulla
08-03-2007, 21:27
Jeg driver å sikkler på Teutonia Timmy :glis: . ta en titt på den
http://www.teutonia.no/timmy.htm
Jeg synes Timmy er ganske kort i ryggen og litt vel liten i sitte/liggedelen. Brio Race kan kanskje være et alternativ? Eller en av Simotrillene?
Emmeline81
09-03-2007, 10:56
Jeg har akkurat kjøpt en brukt simo champion som skal brukes av farmor og som sovevogn i barnehagen. Er kjempefornøyd med den, junior sitter veldig godt i den og så er den kjempelang i ryggen. Har en mistral og den sitter han ikke godt i (han sklir ned) og ryggen er altfor kort. Når han sitter er hodet allerede over kanten,mens på simo vogna har han langt igjen til toppen. God sovestilling har den også,selvom den ikke blir helt flat.
Emmaljunga Scooter blir forresten ikke helt flat når du legger ned ryggen. Jeg synes den er litt vel bratt til å sove i.
Jeg syns Mistral er perfekt å sove i, siden du ville ha med 4 hjul. Snuppa her på 2,5 sover i sin Mistral 05 og har god nok plass enda med pose også. Har også en i barnehagen som sovevogn.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.