Se hel versjon : Quinny Speedi, erfaringer??
Heisann!
Jeg er på vognjakt, og har sånn halvveis falt for Quinny Speedi. Er det noen erfaringer med denne vogna som jeg bør vite om?
Har funnet et par annonnser på finn.no, Speedi 06 modell til 1500. Hva syns dere om denne prisen?
Uff dette er vanskelig. Men det er jo ikke allverdens mye penger. Har en Simo kombi 06 men har lyst på en som er litt lettere å trille. Så siden det blir en vogn nr 2, gidder jeg ikke legge altfor mye penger i den..
Hjeelp:)
Tussemor
08-03-2007, 21:01
OK pris på en ok vogn, men Speedi er ofte på tilbud, Reflex i Bergen har f.eks solgt dem til 1990,- når de har åpnet nye butikker. En veldig grei vogn nr 2, men varer kanskje ikke ut vognperioden, siden den ikke er så lang i ryggen?
Positivt :glis: :
God å trille, lett å legge sammen og løfte inn og ut av bil.
Negativt :sinna: :
Kort i ryggen, ryggen har ikke helt rett sittestilling eller full liggestilling, liten handlekurv -og en liten detalj som irriterte meg: for bredt håndtak til å bruke Bob koppholder
-og en liten detalj som irriterte meg: for bredt håndtak til å bruke Bob koppholder
Neida, det går AKKURAT. :glis:
Tussemor
09-03-2007, 07:24
Ikke på min, borrelåsen er altfor kort, så da har du nok lengre borrelås enn meg :shock: ! Jeg ser faktisk at det er litt forskjell på min BOB og min venninne sin, vi har begge bestilt fra Kiwi-Kid, men tror borrelåsen var bittelitt lengre før. Kunne selvsagt skjøtet på litt, men vogna ble solgt av litt andre grunner!
Sønnen min satt så henslengt i vogna, likte ikke sittestillingen.
Man får en grei vogn for pengene når man kjøper Speedi. Den er god å trille, lett å legge sammen og slå opp. Den har gode hjul, håndbrems og regulerbart fotbrett. Derimot er ryggreguleringen knotete, sittestillingen er ikke så god, den er lite lun og setet er veldig flatt og bredt.
Vi hadde Speedi som ekstra/reisevogn, og det var den perfekt til. Som hovedvogn kunne vi ikke hatt den.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.