PDA

Se hel versjon : Hjelp- Oth'en vår støver ned...

-=Ceci=-
08-03-2007, 21:34
Vi har Buggis og Oth, men hver gang vi skal ut velger jeg buggis. Synes det er så vanvittig mye koseligere å gå tur når vi kan se på hverandre og snakke og synge litt... :jupp: Har brukt Oth'en på fjellet litt, men etter vi fikk vinterhjulene på buggisen, blir det til at det er den vi bruker.

Når begynner egentlig barn å virkelig ville sitte fremover? Snuppa mi er 1 år på lørdag, og liker fortsatt best å sitte mot meg. Er det kanskje en vanesak?:vetikke:

Vurderer sterkt å selge Oth'en, og heller kjøpe en ny når vi skal til Canada i juni. :glis: Da er jo snuppa litt større også...

Stikka74
08-03-2007, 23:45
Storesøster satt mot meg til hun var nesten 2 år. Litt framovervendt i buggisen innimellom (fikk den når hun var 19mnd) , men satt henne alltid mot meg når vi var bare oss to eller når hun skulle sove. Fram til 1,5år satt hun kun mot meg.

Så lenge dere synes det er koselig begge to så er det jo ingen grunn til å la være. :)

sessan&prinsessan
09-03-2007, 08:28
Prinsessan är 13 månader & liker fortsatt best att sitta emot mig. Jag har börjat vända henne fra mig lite då & då som en tillvänjning till vi får oth`n. Jag är väldigt glad för att jag skall behålla buggisen ivartfall till hösten sån att vi får god tid att välja emot eller ifra. Jag tycker också det är gott att ha henne emot mig när hon sover eller om vi går på tur, det känns tryggt att direkt se hur hon har det !

Tidl. bruker
09-03-2007, 09:25
...Og så er det kanskje noen kroner å tjene på hele affæren, tror jeg.

Tidl. bruker
09-03-2007, 14:15
Snuppa på 3 sitter fortsatt mot meg.
Innimellom sier hun selv at hun vil sitte andre veien og da får hun jo lov, men stort sett sitter hun bare mot meg.
Det er jo så koselig å gå og prate sammen, synge litt og slikt.

-=Ceci=-
09-03-2007, 21:09
...Og så er det kanskje noen kroner å tjene på hele affæren, tror jeg.

Godt mulig! ;) Jeg heller mer og mer mot å selge, så får jeg en ny 07 modell også! Hvor mye kan jeg ta for en 06-modell med helt nytt trekk synes dere?

Lanka
09-03-2007, 22:32
Jeg har litt samme problem som deg, men ikke fordi vi har Buggis. Det blir bare ikke så mange turer med vogn om dagene når vi går i full jobb! :sukk:
Hos dagmamma har vi den gamle Simotrilla etter storesøster med voksipose oppi.

Hver torsdag passer mormor på minstemann (dagmamma har bare 4 dagers uke), og da er hun ofte hos oss. Vi har OTH'en sammenslått rett opp og ned inne på kontoret, og kom ikke på å fortelle det til mamma. Så da jeg kom hjem fra jobb så fikk jeg beskjed om at det hadde vært greitt å ha en vogn å trille tur med når det var så fint vær!
Jeg sa at det var jo bare å slå opp vogna som stod rett innenfor døra, og da fikk jeg til svar: Å, er det ei vogn? Jeg trodde det var en ryggsekk eller noe slikt... :humre:

Stikka74
09-03-2007, 22:50
Ryggsekk. :fnise: Trodde det var Simo som gikk under klengenavnet ryggsekk jeg. :knegg:

Mamma Rosa
10-03-2007, 08:30
Min på 1 1/2 sitter fortsatt mot meg. Av og til snur vi, men blir fort snudd tilbake igjen.
Jeg tolker av alle blikkene han gir meg at han liker best å ha øyekontakt på tur.
Koselig å kunne snakke sammen og tøyse uten at jeg må gå på siden av/henge over vogna.
Det var en av grunnene til at vi solgte oth.

Tidl. bruker
10-03-2007, 10:00
Prisen kommer vel kanskje an på hvilket trekk det er snakk om? Ser at noen trekk er mye mer populære enn andre. I en annen tråd var det snakk om at Olsen får inn 06 modeller snart, og de selges ut med 30% i forhold til 07. 07 koster 6000 på biteringen, så da blir vel det max 4200. Litt under det da i alle fall?

nm32
10-03-2007, 10:04
Har samme problemet her i huset. Tulla vil bare sitte mot oss. Satser på å bruke den mer denne sommeren. I barnehagen har hun Emmaljunga med voksipose.

Lellell
10-03-2007, 10:15
Prisen kommer vel kanskje an på hvilket trekk det er snakk om? Ser at noen trekk er mye mer populære enn andre. I en annen tråd var det snakk om at Olsen får inn 06 modeller snart, og de selges ut med 30% i forhold til 07. 07 koster 6000 på biteringen, så da blir vel det max 4200. Litt under det da i alle fall?

Olsen tar 5590 kr for 07 modellene :glis:

Jeg fikk jo for noen mnd siden Buggis, og jeg syns det er gøy å ha muligheten å ha henne mot med. Har ikke hatt dette siden jeg hadde Teutoniaen.

Så når jeg er ute på shopping, eller går i byen så har jeg valgt Bugabooen. Men når vi skal ut å trille "skikkelig" tur ( søndagstur i skog , grusveier o.l. ) så har jeg gitt opp buggisen, og da velger jeg OTHen.

Og ikke minst de få dagene vi hadde snø, da gav jeg opp Bugabooen.

Men det er et veldig stort + å kunne ha henne mot meg, jeg har aldri savnet det, men nå som jeg har sjangs så syns jeg det er koselig. Men Tilde virker ikke som om hun bryr seg hverken den ene eller den andre veien :humre:

-=Ceci=-
10-03-2007, 19:20
Haha, ryggsekk! :)

Trekket er Coral Red, kjempefin rødfarge synes jeg, kanskje litt knæsj, men passer både gutt og jente...

Engleborgen
21-03-2007, 19:41
Haha, ryggsekk! :)

Trekket er Coral Red, kjempefin rødfarge synes jeg, kanskje litt knæsj, men passer både gutt og jente...
kan jeg se bilde??? ønsker meg en sånn vogn....

-=Ceci=-
21-03-2007, 20:22
kan jeg se bilde??? ønsker meg en sånn vogn....

151395

151396