PDA

Se hel versjon : Buggis????????????

Bergensmamma
09-03-2007, 10:22
Jeg er litt sånn :vetikke: :vetikke: :vetikke: har jo egentlig bestemt meg for å kjøpe buggis. Men så tviler jeg litt også da når tiden går og jeg enda ikke har klart å bestille. Er den lang nok for prinsessen min? Quinnyen er iallefall ikke lang nok.

Noen som vet sånn ca hvor lang tid den vil ta til Strømstad?? Tenkte å kjøre over til påske og ta noen dager hos en vennine på Østlandet og da passer det med en Harry tur for å hente vognen, men den må jo være der når jeg drar over. Vanskelig dette her

Stikka74
09-03-2007, 12:01
Den var ihvertfall lang nok til jenta mi så lenge hun brukte den, fram til nesten 3 år og ca 98cm.

Ang. å bestille til Strømstad så vet jeg ikke hvor lang tid det tar. Sender du poste restante så blir ihvertfall pakken liggende 14dager før de sender den tilbake. Så det bør jo være mulig å få det til å klaffe. Slipper jo å bekymre deg om at den blir liggende i tollen og drøye tiden, slik som ofte skjer her i Norge.

Tussemor
09-03-2007, 13:00
Jeg har ingen erfaring med vognen, men så den nylig på Reflex på Nordås, så kanskje du kan prøve ut vognen før du evt bestiller?
Kan godt hende de har den på Reflex i Åsane også, hvis det er nærmere for deg.