Se hel versjon : Bestille MB fra USA - hva trenger jeg?
Ser ut som det går mot en MB urban jungle på meg og. Skal bestille fra USA og lurte på hva jeg trenger utenom. Følger regntrekk med eller må det kjøpes utenom? Hva koster et regntrekk i Norge (var utsolgt der vognen var billigs). Ser de selger transportbag til vognen. Har noen den? Er dere fornøyd? Trenger jeg det? Skal jo sendes på fly på vei fra USA og hjem til meg.
bumperbar må vel også kjøpes utenom?!?
bumperbar må vel også kjøpes utenom?!?
Takk!! Det glemte jeg helt ut. Hva koster den i Norge og trenger jeg den eller bruker flest vognen uten?
Jeg tenkte også jeg skulle bestille fra USA. Men hvor bestiller du fra? Ca pris?
Abonnerer på denne tråden ;)
Tussemor
09-03-2007, 13:07
Regntrekk følger ikke med når man bestiller fra Usa, jeg vet ikke pris på det i Norge, vil tro 400-500 kr.
Jeg ville bestilt bumperbar (koster 300,- i Norge, ca halvparten i Usa), og kanskje et ekstra trekk til vognen? Det er alltid kjekt å skifte farge etter en stund, og lett å få solgt brukte trekk her.
Ville også kjøpt reisevesken siden den skal sendes hjem med fly, jeg har ikke erfaring med den selv.
Det meste av tilbehør koster ca halv pris i Usa, så benytt anledningen til å kjøpe det du trenger! Feks en Buggy Mummy eller Nomad vognpose, varm og god pose som passer perfekt i vognen. Oth sitt lammeskinn er også deilig, men alt dette kommer jo an på hva du trenger :humre: !
lille krølle
09-03-2007, 13:15
Jeg hadde nok bestilt MB lammeskinn, bumperbar, Buggy Mummy, seat insert og et ekstra trekk :nikker:
Alt er mye billigere over there.
Jeg tenkte også jeg skulle bestille fra USA. Men hvor bestiller du fra? Ca pris?
Abonnerer på denne tråden ;)
Litt usikker på hvor jeg skal bestille fra. Viss du skal ha vanlig urban singel koster de ca 430-450 $ de fleste steder og ca 500 $ for urban designe. Ellers har jeg funnet 2005 mod til 280 $ og 2006 mod til 365 $. Husker ikke helt hvor jeg så hva har vært innom så mange sider nå men to av sidene jeg vurdere å bestille fra er: http://www.joggingstroller.com/ og http://www.specialtybaby.com/mountainbuggy.html
Lilleklump
09-03-2007, 18:22
Hvordan sender du den da?
Hvordan sender du den da?
Viss det blir noe av skal en kompis av mannen ta den med hjem. Han er der borte på jobb.
HEi.
Jeg har nettopp bestilt phil & teds fra arunningstroller.com
Der sa de at de ikke hadde lov å sende MB ut av landet...merkelig spør du meg....
Dette stemmer??:shock:
Lilleklump
12-03-2007, 12:44
ja det stemmer!!kjipt men sånn er det...
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.