Se hel versjon : OTH - 06 eller 07 modell?
*Mariell*
09-03-2007, 14:02
Dere som kjenner til eller har hatt begge modellene. Er forskjellene store?
Var i butikken for å bestille en 07 vogn i dag, men ble overtalt til å vente til de fikk inn ett lass med 06 vogner for å se om jeg likte fargen bedre da. Men igjen, når jeg først skal ha ny vogn så vil jeg ha den beste av dem!
Truntemor
09-03-2007, 15:26
Jeg byttet fra 06 til 07.. og angrer ikke et sekund.
Styret er forsterket, og litt mer demping på vogna. synest også de nye hjulene gjør vogna bedre å trille.
Gutten min på 2,5 år er tung og elsker vogna si, så det med at styret er forsterket, var egentli et must for oss. At den skal tåle mest mulig.
Og at fotbrettet tåler sko som har vært i sandkassen uten at det kommer masse riper på.(07 har fått sort plastbrett der som MB)
(vogna har og fått en sikkerhetsknapp med sammenslåing, så den ikke slår seg sammen av seg selv)
Men som sakt, angrer ikke på at jeg byttet fra 06 til 07!
mammmamia
09-03-2007, 15:29
Jeg byttet fra 06 til 07.. og angrer ikke et sekund.
Styret er forsterket, og litt mer demping på vogna. synest også de nye hjulene gjør vogna bedre å trille.
Gutten min på 2,5 år er tung og elsker vogna si, så det med at styret er forsterket, var egentli et must for oss. At den skal tåle mest mulig.
Og at fotbrettet tåler sko som har vært i sandkassen uten at det kommer masse riper på.(07 har fått sort plastbrett der som MB)
(vogna har og fått en sikkerhetsknapp med sammenslåing, så den ikke slår seg sammen av seg selv)
Men som sakt, angrer ikke på at jeg byttet fra 06 til 07!
Signerer, har solgt min 2006 og venter på 07-modellen, lånt vogna til ei venninne og alle de tingene Truntemor nevner er store fordeler, i tillegg til nye, spennende farger :glis: Så om prisen ikke betyr særlig mye, ville jeg absolutt gått for 2007-modell!
TrailerE
09-03-2007, 16:24
Nå har ikke jeg hatt noen 06 mod, men jeg valgte 07 mod for de samme grunnene som Truntemor :nikker:
Det har kommet noen forbedringer som jeg ville ha med.
Finner du en farge du ønsker i 06 modellen så hadde jeg tatt den, spes hvis den er nedsatt?
Men jeg hadde ikke vært i tvil ang bag, for 07 bagen er mye forbedret.
Det som er kjedelig med 07 modellene er at det er lang ventetid på en del av fargene.
Finner du en farge du ønsker i 06 modellen så hadde jeg tatt den, spes hvis den er nedsatt?
Men jeg hadde ikke vært i tvil ang bag, for 07 bagen er mye forbedret.
Det som er kjedelig med 07 modellene er at det er lang ventetid på en del av fargene.
Må bare legge til at jeg har hatt både 06 og 07 modell..., og det er forbedringer men ikke så avgjørende i mine øyner. Nå byttet jeg pga fargen , ikke modellen.
Var i butikken for å bestille en 07 vogn i dag, men ble overtalt til å vente til de fikk inn ett lass med 06 vogner for å se om jeg likte fargen bedre da. Men igjen, når jeg først skal ha ny vogn så vil jeg ha den beste av dem!
Hvor skulle de få inn 2006 mod? Vet du prisen på de, 2006 i forhold til 2007?
*Mariell*
09-03-2007, 19:14
Hvor skulle de få inn 2006 mod? Vet du prisen på de, 2006 i forhold til 2007?
De kommer inn på Oolsen om ett par uker med 30% rabatt i forhold til 2007 modellen :jupp:
Tusen takk for opplysningen Mariell! Vet du hvilke farger de skulle få inn og. Vil veldig gjerne har en OTH/MB og viss jeg ikke får den fra USA (en kompis kan kanskje ta med) er det aktuelt å kjøpe en på Olsen, men lurer på hvilke farger de får da.
*Mariell*
09-03-2007, 22:16
:gruble: litt til tror jeg..!
Grysen, vet ikke nøyaktig hvilke farger, men det skulle komme mange forskjellige sa de ihvertfall!
*Mariell*
17-03-2007, 06:40
*dytter opp*
noen flere som kan hjelpe?
Om du ikke er ute etter en spesiell farge eller noe og får 06 en del billigere hadde jeg ikke vært i tvil. synes nesten ikke det er merkbar forskjell på 06 og 07 jeg :snill: Hvilke farger har de fått inn?
*dytter opp*
noen flere som kan hjelpe?
Kan ikke hjelpe men vi har 06 modellen og er veeldig fornøyd. Har ikke prøvd 07 modellen men nydelige farger.
Var i butikken for å bestille en 07 vogn i dag, men ble overtalt til å vente til de fikk inn ett lass med 06 vogner for å se om jeg likte fargen bedre da. Men igjen, når jeg først skal ha ny vogn så vil jeg ha den beste av dem! Hvis du vil ha den beste av de, er vel det uansett den nyeste modellen, den er jo en forbedret utgave av '06-modellen.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.