Se hel versjon : Sende vogn fra Tyskland
Mamma Rosa
09-03-2007, 18:49
Jeg kom over en vogn på tyske ebay, en privat auksjon.
Hun skulle ha 80 Euro for å sende vogna (i to deler) til meg.
Aktuellt. :lyve:
Er det så dyrt å sende derfra??
Stikka74
09-03-2007, 19:07
Nei så dyrt tviler jeg på det er, men hun har vel egentlig ikke lyst til å styre med utenlandssending. Derfor vil hun ha godt betalt for å gjøre det. Ligger jo ofte litt mer i fraktprisen enn bare porto.
Det kan stemme det! Da vi vurderte å sende den ene vogna vår fra Berlin var det svimlende 80 euro i porto. Vi valgte naturligvis å ta den med oss på flyet.
Nei så dyrt tviler jeg på det er, men hun har vel egentlig ikke lyst til å styre med utenlandssending. Derfor vil hun ha godt betalt for å gjøre det. Ligger jo ofte litt mer i fraktprisen enn bare porto.
Signerer Stikka74. Det er jo endel styr å få sendt ei vogn, og hvis du alikevel er interessert i vogna, får hun jo godt betalt for det.
Jeg har sagt det samme selv jeg, når jeg har solgt vogner, at jeg slår heller av en del for de som kan hente selv, for at jeg skal slippe styret med å sende i posten. Det skal skaffes eske, pakkes godt, fraktes på posten (flere ganger hadde jeg med snuppa i babybilstol og...)
Må innrømme at det er fristende å si at det koster endel mer enn de 200 kr i porto for det styret der ja...
Tidl. bruker
09-03-2007, 20:18
Det koster jo 60 euro å få sendt fra babyjungle, så hvis hun sender i to pakker virker 80 euro ganske riktig? Det blir vel ca. 360 per pakke, og en innenlandspakke her i norge koster jo 200.
Krumeline
09-03-2007, 20:26
Jeg så på en annen nettauksjon, der skulle de ha 200 pund for å sende en vogn fra England til Norge!!!!! Da er 80 euro bare småpenger :D
Og der fikk du lurt meg inn på ebay, og jeg fant selvfølgelig vogn :stønn:
Men med frakt og moms er det like greit å kjøpe den her tror jeg....
De skulle ikke ha 80 euro i frakt da, tror jeg :humre:
Mamma Rosa
09-03-2007, 20:35
Ja, jeg gidder ikke å betale 80 Euro i frakt hvertfall. No way.
Var i kontakt med en tysk butikk og de skulle ha 40 Euro.
Lurte jeg deg inn Gerbera? Du har jo en sånn fiiin PayPal du da.:glis:
Om den må sendes i to deler så stemmer det bra...
betaler ca 35 pr pakke + noen gebyrer. Ihvertfall så er det det jeg har betalt for store forsendeleser.
Ja, jeg gidder ikke å betale 80 Euro i frakt hvertfall. No way.
Var i kontakt med en tysk butikk og de skulle ha 40 Euro.
Lurte jeg deg inn Gerbera? Du har jo en sånn fiiin PayPal du da.:glis:
:humre: Å surre rundt inne på ebay.uk og ebay.com er relativt ufarlig, der er det største jeg har funnet (og kjøpt), ei stelleveske, og det begrenser seg jo hvor mye penger det får blitt, ellers går det stort sett i småting. Men på ebay.de, der er det jo stort sett kun vogner som er interessant, og da snakker vi straks mere penger :stønn:
Men PayPal er genialt altså (og som nevnt, litt for enkelt i bruk :skummelt:
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.