Se hel versjon : "Svigermortrille"
Hvilken trille er mest å anbefale av simo 123 eller brio race?Eller andre forslag?
Skal være barnehagevogn/reservetrille hos svigermor
HoneyPuff
09-03-2007, 21:14
......................
Emmeline81
09-03-2007, 21:48
Jeg har kjøpt en Simo champion til akkurat samme formål. Den har god liggestilling og lang rygg. Teutonia timmy er en mye mindre vogn, har en mistral også, og den er mye mindre enn simo vogna, og jeg synes derfor at simo er en bedre sovevogn.
Adelheid
10-03-2007, 19:51
Simo trille!!
Den har lang og god liggestilling en super vogn!!
Vimsemusa
10-03-2007, 20:30
Simo trille!!
Den har lang og god liggestilling en super vogn!!
er d lufthjul?
Svigermortrille! :lol:
Bare jeg som ser for meg en litt gammel vogn, med slark og knirk, og som er vrien å legge sammen? :fnise:
Emmeline81
10-03-2007, 21:50
er d lufthjul?
Ja det er lufthjul.
Tidl. bruker
10-03-2007, 21:52
Nå kan man vel ikke akkurat sammenlikne Simo 123 og Brio Race - eller? Simoen er jo ei fullblods sportsvogn, mens Race'n er ei sportstrille.
Jeg har en Simo Champion som er forgjengeren til 123, og bedre barnehagevogn får du ikke. Vind og vanntette tekstiler, og den har tilnærmet full liggestilling, ikke veldig mye helling. Den har i tillegg over en meter liggelengde, så du har den til poden ikke trenger vogn mer. Den er ikke vanskelig å slå sammen, og den er forbausende god å trille til å være et sånt digert drog :humre:
Simo 123 har vel luftkanalhjul, men de går det helt fint an å bytte ut, slik at du får lufthjul på den. Hvis den bare skal stå i barnehagen så holder de hjulene som er på mer enn godt nok. Race har vel også luftkanalhjul om jeg ikke tar helt feil.
Svigermor elsker sportsdelen på Simo Kombi, blir like skuffet hver gang jeg har med OTH'n :knegg:
Er ikke simo champion og 123 helt identiske vogner da?Bortsett fra hjula.Her jeg bor er 123 billigere enn champion,skjønner ikke hvorfor nyeste modell er billigst?
Adelheid
11-03-2007, 15:22
Champion har jo den "posen " med og den har ikke 123...
Er ikke champion noe tyngre enn 123 også da?
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.