Se hel versjon : Quinny Zapp?
Vimsemusa
10-03-2007, 19:27
Har noen av dere erfaring med denna vognen til barn fra 1 års alder? Vet den ikke har liggestilling, og det er jo dette som gjør at jeg blir noe betenkt for å event kjøpe vognen.... Trenger en vogn med GODE hjul og som er lett å håndtere når vi skal på ferie til sommeren.. Snuppa er da ca 16mndr.
Er forresten kanskje ikke så veldig gode hjul på zappen, blir vel litt sånn paraplytrillhjul?
Om du vil ha gode hjul, så ville jeg ikke kjøpt Zapp. Vi bruker den kun som butikktrille, eller til-og-fra-bilen-trille, og det er den grei til. For vår del duger den ikke på ferier, for den har altfor dårlige hjul, og mangler liggestilling.
Klosetta
10-03-2007, 19:45
Dessuten bråker den irriterende mye...
Vimsemusa
10-03-2007, 20:24
hehe ok tusen takk for svar jenter! :) Eg er skeptisk til sånne hjul... bråk vil me såvisst ikj ha:D oki.. da får eg lage ny tråd om vognråd.
LatinoBaby
10-03-2007, 20:36
Vi bruker den mest til by- gåing, og da er den perfekt. Elsker den til det bruket.:)
Stikka74
10-03-2007, 21:24
Den er genial som byferievogn. Ville nok hatt noe med litt hvilestilling til en på 16 mnd, hvis det fortsatt er behov for lengre dupp på dagen. Til litt større barn så funker den bra som sovevogn også. Storesøster her har sovet flere timers i den på ferie fra hun var snaue to år. Blir litt som å sitte i bilsetet. Ev. kan man legge den mot en benk eller noe, hvis man skal være i ro.
Hva slags ferie skal dere på da?
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.