PDA

Se hel versjon : Emmaljunga Canngaroo??

Diddlina
10-03-2007, 21:13
Nokon som har denne vogna, og kan dele litt erfaringer med meg:blafre:

Vurderer å kjøpe denne nemmlig....

Diddlina
11-03-2007, 11:47
Ingen som har fallt for fristelsen til å kjøpe denne vogna :blafre:

Nokon som har sett den "live" i butikk?? Og satt et barn oppi...

Korleis er sittestillinga da iforhold til OTH???

Stikka74
11-03-2007, 11:59
Her (http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=503192) er en diskusjon om vognen, ihvertfall delvis. Vogndiskusjoner sklir jo ut som vanlig. :knegg: Tror ingen her inne som eier en slik enda,

Diddlina
11-03-2007, 12:22
Har lest den diskusjonen, og den er ikkje så mykje om Cangaroo akkurat :humre: ....

Meir en diskusjon om OTH er lun eller ikkje:blafre: ....

Jaja, eg synest den ser litt tøff ut eg da, men så liker eg jo CityJet også:stønn:

:snill:

Diddlina
11-03-2007, 12:25
Her (http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=503192) er en diskusjon om vognen, ihvertfall delvis. Vogndiskusjoner sklir jo ut som vanlig. :knegg: Tror ingen her inne som eier en slik enda,

Er iallefall ingen som tørr å stå fram:skummelt: ...

Kanskje eg skal spørre under vansklige og pinlige spørsmål, Eller kanskje under hemmelig gravid :fnise:

:blafre:

Tidl. bruker
11-03-2007, 12:52
du er morro Diddlina!!!

er det ikke en butikk du kan "prøvekjøre" den i litt???

cangaroo ser helt fin ut den! den har ikke lufthjul, men akurat like hjul som jetten vet du. det er alt jeg vet om den.

elers har de fått den på storkene... jeg kan ta en titt på den for deg!?

Stikka74
11-03-2007, 13:12
Nokon som har sett den "live" i butikk?? Og satt et barn oppi...

Korleis er sittestillinga da iforhold til OTH???

Ja jeg har sett den irl. Den var lettere enn OTH, som stod rett ved siden av. Virket veldig fin, bredere i sittedelen, men like lang og bred ellers. Fikk ikke sett på rygglengde eller sittestilling desverre. Virket som en fin vogn. :)

otika
11-03-2007, 13:41
www.emmaljunga.com (http://www.emmaljunga.com)

Finn vognen og trykk på tekniske spesifikasjoner, liggelengde er 90 cm , sjekk farger og kos deg :humre:

Diddlina
11-03-2007, 17:29
du er morro Diddlina!!!

er det ikke en butikk du kan "prøvekjøre" den i litt???

cangaroo ser helt fin ut den! den har ikke lufthjul, men akurat like hjul som jetten vet du. det er alt jeg vet om den.

elers har de fått den på storkene... jeg kan ta en titt på den for deg!?

Butikken vår fekk inn ei Cangaroo vogn, og den blei seldt med en gang....
Så det er ingen plass vi kan prøvekjøre den, dessverre..
Dei får inn nye i veke 12, og eg lurer på om eg skal reservere ei. Sjølv om eg ikkje har sett den live!

Det eg igrunn lurer mest på er sitte stillinga. Om den er lik som på OTH, eller om den er meir eller mindre "laidback".

Vist du, (eller nokon andre) kunne sjekke dette for meg hadde det vert supert!!!

mammmamia
11-03-2007, 18:08
Hvis du stikker innom www.dinbaby.com (http://www.dinbaby.com) på barnevogndebatten der er det flere som har vogna! Kan jo høre der ;)

Bobsi
13-03-2007, 12:33
Det eg igrunn lurer mest på er sitte stillinga. Om den er lik som på OTH, eller om den er meir eller mindre "laidback".

Vi har kjøpt denne vogna og er kjempefornøyd.
Sittestillingen er mer oppreist enn OTH, sittedelen er også bredere enn OTH, fjæringen bedre selv om det ikke er lufthjul.

Det eneste vi ikke er så fornøyd med, er regntrekket, det regner inn når det er skikkelig dårlig vær.

Diddlina
13-03-2007, 12:42
Vi har kjøpt denne vogna og er kjempefornøyd.
Sittestillingen er mer oppreist enn OTH, sittedelen er også bredere enn OTH, fjæringen bedre selv om det ikke er lufthjul.

Det eneste vi ikke er så fornøyd med, er regntrekket, det regner inn når det er skikkelig dårlig vær.

Å så flott at du er fornøyd!!

Eg har veldig lyst på denne vogna, butikken min holder på å sjekke leveringstid på den. Eg vil ha den i rosa eller raud.....
Mulig dei ikkje klarer å levere før i veke 19 :leiseg:.
Så lenge kan ikkje vi vente......

MEN DU, KAN VI FÅ SJÅ BILDE:blafre: ?????

Tidl. bruker
13-03-2007, 13:28
Bilde, bilde, bilde!!!! Lurer spes. på "pynten" det blir snakket om på kalesjen. Er det kryssene emmaljunga har på de andre vognene sin? fks. edge og citybagen? Diddlina: er det BC i Spjelkavik du snakker om?

Diddlina
13-03-2007, 13:36
:lykkelig: Da har eg bestilt verdens syggaste, teitaste vogn! Og tenk en OTH-kopi:stønn: . Uten lufthjul, men med bumperbar og stormtrekk:blunke: ......

Ååååååå....Eg gleder meg..!!! Vi får den i veke 13.
Vogna er i Cerise og svart:lykkelig: :lykkelig:

Ja det er BC på Moa :jupp:.!

Tidl. bruker
13-03-2007, 13:55
Grattis, diddlina!!! Hm. Akkurat i "lønningstider", uke 13. Har litt lyst, altså. Må se IRL bilder først, tror jeg.

Diddlina
13-03-2007, 14:06
Grattis, diddlina!!! Hm. Akkurat i "lønningstider", uke 13. Har litt lyst, altså. Må se IRL bilder først, tror jeg.

Dei får inn heilt svarte og ei i cobolt blue i neste veke:blunke:.!!!

Monteiro
13-03-2007, 18:21
Gratulerer med vogn!! :blomst:

Er misunnelig jeg.. har veldig lyst på den. Men siden vi trenger søskevogn blir det dessverre ikke det nå... :sparke:

Stikka74
13-03-2007, 19:00
Fikk studert vognen mer nøye i dag. Hadde ikke med storesøste så fikk ikke prøvd stort barn i den. Ihvertfall så virket sittestillingen mer oppreist enn OTH ja. Men det var jo ganske mye mer polstring i ryggen også, som bidro til det. Desverre veldig kort rygg, kun 45cm. Ikke så langt ned til fotbrettet heller, så ingen vogn for de større barna. Men til de litt mindre virker den veldig fin. :)

Bobsi
16-03-2007, 09:11
Desverre veldig kort rygg, kun 45cm. Ikke så langt ned til fotbrettet heller, så ingen vogn for de større barna. Men til de litt mindre virker den veldig fin. :)

Jeg målte ryggen på flere andre vogner i går:
Cangaroo 45cm
Duo Edge 45cm
Easywalker sky 45cm
OTH 47cm
Phil&Teds 55cm

Tror ikke det blir noe problem for oss. Snupi er ikke veldig lang for alderen.

Stikka74
16-03-2007, 09:31
Duo Edge er vel heller ikke kjent for å være en vogn som passer større barn, pga kanten rundt hodet.

OTH er 50 cm så ganske mye lenger. Ser veldig godt forskjell når de står ved siden av hverandre.
Bugaboo Cameleon er 53 cm. Emmaljunga Citijet omtrent det samme.