PDA

Se hel versjon : Quinny Speedi med Dreami Bag?

Morgan
10-03-2007, 22:21
Noen som har denne? Fordeler/ulemper? Og gjerne bilder :jupp:

Evt ny pris?

Morgan
11-03-2007, 08:40
Er det ingen som har prøvd Qinny Speedi med bag?

Lilleklump
11-03-2007, 10:19
Jeg har hatt denne vognen, brukte den kun med bag, solgte den før jeg gikk over til sportsvogn av mange grunner. Syns den var helt topp med bagen på. Da var den liten og lett, veldig god å trille. Bagen kunne gjerne vært litt lunere, men ellers bra. Sportsvogndelen syns jeg var så upraktisk. liten kalesje, kort rygg, veldig krunglete justering på ryggen, osv. Derfor kvittet jeg meg med den før jeg rakk å prøve den delen ut. Men som sagt, med bag var det helt topp!

Morgan
11-03-2007, 16:11
Jeg har hatt denne vognen, brukte den kun med bag, solgte den før jeg gikk over til sportsvogn av mange grunner. Syns den var helt topp med bagen på. Da var den liten og lett, veldig god å trille. Bagen kunne gjerne vært litt lunere, men ellers bra. Sportsvogndelen syns jeg var så upraktisk. liten kalesje, kort rygg, veldig krunglete justering på ryggen, osv. Derfor kvittet jeg meg med den før jeg rakk å prøve den delen ut. Men som sagt, med bag var det helt topp!

Takk for svar, hvor lenge kunne du bruke bagen før den var for liten?

Fanta
11-03-2007, 17:01
Takk for svar, hvor lenge kunne du bruke bagen før den var for liten?

Det er alt etter hvor stor babyen er. Dreamibagen til freestylen min passer enda til dattera mi å hu er snart 5 måneder. Men hun har ikke god plass lenger med vinterposen oppi. Jeg bruker stort sett bare sportsdelen nå.

lille L
11-03-2007, 17:21
Barnas hus eller hva det heter hadde annonse på speedi med bag og sete til 3990,- tror jeg det var. Koster normalt opp mot 6000,. tror jeg samlet en slik pakke. Om du bor i nærheten av en butikk kan du jo sjekke det opp. Ellers var det en speedi med bag for salg på finn.no for ikke lenge siden, du kan jo se der og ;)

Vi har ikke speedi men en buzz med bag til. Vi er kjempefornøyde med den som en nr 2 vogn. Vi bruker bagen enda, til vår baby. Er ca 5 kg og 60 cm nå

Lykke til

Lilleklump
11-03-2007, 17:28
Barnas hus eller hva det heter hadde annonse på speedi med bag og sete til 3990,- tror jeg det var. Koster normalt opp mot 6000,. tror jeg samlet en slik pakke. Om du bor i nærheten av en butikk kan du jo sjekke det opp. Ellers var det en speedi med bag for salg på finn.no for ikke lenge siden, du kan jo se der og ;)

Vi har ikke speedi men en buzz med bag til. Vi er kjempefornøyde med den som en nr 2 vogn. Vi bruker bagen enda, til vår baby. Er ca 5 kg og 60 cm nå

Lykke til

Babyshop har kampanje på den. vogn, bag og sete til 3999.

Lillegull var 5 mnd da jeg solgte den og hadde god plass, men hun er født for tidlig og er veldig liten for alderen da. de på samme alder er ca 1,5kg tyngre enn henne.

Morgan
11-03-2007, 22:09
Ok, lillegutt er allerede 66 cm, da begynner den vel kanskje å bli for liten da?

Tidl. bruker
11-03-2007, 22:24
baggen til Quinny og baggen til emmaljunga er 74cm lange, eller skal vi si korte :humre: ...

dumt å kjøpe det nå, de er altfor små bagger!

jeg hadde min 3 mnd, og da begynnte det å bli plassmangel med dunpose og baby i.

Morgan
11-03-2007, 22:28
Ok takk for svar, da får jeg nok slå fra meg denne vogna.. Går det forresten ann å snu sitteretning på denne?

Lilleklump
12-03-2007, 06:01
Ok takk for svar, da får jeg nok slå fra meg denne vogna.. Går det forresten ann å snu sitteretning på denne?

Nope..