PDA

Se hel versjon : Et siste innspurt spørsmål angående bugaboo

Salina
11-03-2007, 14:36
Lurer på en ting til ..(forhåpentligvis siste gang nå :rødme:)

Alle dere som har buggis og som er kjempefornøyde-Bor de fleste av dere i by/tettsted med stort sett bare asfalt/"fast" underlag?

Er det noen som bor på "landet", med mye grus og ujevne veier?

Hadde og vært artig å hørt fra noen som i utgangspunktet er i kategorien "mest tilhenger av en lun og romslig firehjuling a la simo-men som har blitt positivt imponert over buggis". Hvordan fungerer den på vinteren for dere?Blir den for åpen og kald?

Viss det blir aktuelt med buggis for min del,så skal jeg ha vinterhjulene.Så kan det taes med i betraktningen.

Lilleklump
11-03-2007, 14:48
Jeg bor på landet(gård) og det er ikke noe problem med grusveier. Har 1km grusvei før jeg kommer til asfalt..hihi Men jeg kan ikke skryte av at jeg er aktiv Simo-tilhenger. Har aldri likt de klassiske vognene...(De er greie, men har alltid falt for litt anderledes utseende og funksjoner)

Jeg er i hvertfall kjempefornøyd med buggisen. Men har en OTH i tillegg som er veldig grei å ha på de værste snødager. Men har den også fordi jeg liker veldig godt den vognen selv. Bytter litt på de to. (har forresten ikke vinterhjul til vogna, syns det tar bort mye av trillekomforen. Bruker heller OTH'en om det skulle være problemer.

Lille Pille
11-03-2007, 14:57
*abbonere* Lurer på de samme tingene :jupp:

Tidl. bruker
11-03-2007, 15:04
baggen er så tett å lun som bare det! fleece kalesja er vind og vanntett! jeg har gått i høljane regnvær og aldri har den blit våt tvers igjennom.

den er fin på ugjevnt terreng ja, er kun slaps den sliter på synes jeg da.

vogna er super! ikke mer å si om den saken.

Tini 2
11-03-2007, 15:37
Jeg har alltid vært tillhenger av klassiske barnevogner, og har igjennom tre barn tviholdt på min SilverCross, og hatt simo kombivogner som litt "mindre" "lettere" vogner. Og jeg elsker slike store gode barnevogner med store gode hjul.

men så ble jeg bitt av Bugaboo basillen, og alle de andre solgt for å få en slik flott, fancy doning i hus. Og jeg er kjempefornøyd:lykkelig:

Synes den vogna er helt knall, og har prøvd den på grus, snø, brostein osv og synes den fungerer godt overalt. Baggen er stor, god og veldig lun. De ligger langt nede i baggen og med pose rundt seg nå på vinteren har hun sovet veldig godt nedi der. Regntrekket er også godt samtidig som det er innmari fancy.

Ei kjempe god vogn som jeg enda ikke har noe negativt å utsette på:glis:

Jannicke81
11-03-2007, 18:15
Bor vel mer på landet enn i byen. Har gått masse tur på grusveier med min bugaboo. Gått så fint som bare det.
Men kan jo si at om det er sånn nylagt grus så er det ikke så godt å trille med de små hjulene først..
Grusveier, veier uten asfalt og godt tåkkede skogsstier er derimot ingen problem.

Lellell
11-03-2007, 18:25
Jeg syns ikke at den fungerer på grusveier, men nå har jeg ikke hatt den mere enn 1 - 1,5 mnd.

Jeg syns det rister å humper noe inmari.

Derfor brukes OTHen til dette bruket.

Ser at flere her sier det ikke er noe problem, så kansje det er jeg som er sær ??

Fjolla
11-03-2007, 23:27
Vi bor i by, men er mye ute og går i skog og mark, løyper ol. Har både Simo og Bugaboo og ER positivt overrasket over buggisen på alt slags føre. På det værste i vinter er ingenting bedre enn Simo, men selv den måtte gi tapt her en tid...så Bugaboo er et fullgodt alternativ det :jupp:

Men det finnes bedre terrengvogner, helt klart!

MissX
12-03-2007, 07:26
Har den som eneste vogn, og klarer meg kjempe fint med bare den. Har ingen problemer. Har kjøpt vinterhjul, men kun prøvd på.

guttem@mm@
12-03-2007, 08:16
Jeg synes den fungerer best på asfalt eller hvertfall kjerreveier. På grusveier synes jeg det dumper veldig. Men jeg har ikke prøvd vinterhjulene, noe jeg skal ha til min neste buggis.