PDA

Se hel versjon : Tilbehør til dreamibag? Bilder av baggen

*Sebbismamma*
11-03-2007, 22:36
Har planer om å kjøpe dreamibag nå til minste som kommer i april :nikker:
Noen som vet hva slags tilbehør man kan få til den baggen?
Eventuelt pris og bilder av utstyret og baggen?
Har prøvd å sett på quinny sine sider men finner ikke quinny comfort eller dreamibaggen der:hm:

Ikke så veldig flink til å lete etter sånne ting på nett eller :sparke:

-=Ceci=-
12-03-2007, 10:44
Det følger med regntrekk, myggnetting, "stormtrekk" og en slags pose av samme stoff som bagen. Mange sier det siste er et dynetrekk, men det ville jeg aldri brukt- skikkelig syntetisk og fælt! Brukte det til å oppbevare sportsdelen i jeg!

Hadde mars-baby i fjor, og da var dreami helt super- når ungen blir større, er det varmere i været, og da trenger man ikke pose el. oppi(det kan nemlig bli litt dårlig plass etterhvert som babyen vokser).

Tror ikke det finnes noe annet tilbehør... Du kan jo se på bagene på babycare.nl. Prisen her på babyshop er 1899 tror jeg. :)

lille L
13-03-2007, 09:00
SOm hun over her sier, det følger med regntrekk, myggnett, vi fikk ikke stormtrekk med. Det noen kaller dynetrekk, har vi hatt til å oppbevare selve bagen i vi ;) Når man reiser og sånn, så har vi tredd det over bagen og sendt den avgårde slik. Vi bruker den enda til snuppa vår... med stor pose og teppe oppi, hun har fortsatt god plass. Hun er født i desember.

Filakia
02-04-2007, 14:01
Har planer om å kjøpe dreamibag nå til minste som kommer i april :nikker:
Noen som vet hva slags tilbehør man kan få til den baggen?
Eventuelt pris og bilder av utstyret og baggen?
Har prøvd å sett på quinny sine sider men finner ikke quinny comfort eller dreamibaggen der:hm:

Ikke så veldig flink til å lete etter sånne ting på nett eller :sparke:

På quinny.com finner du Dreami-bagen under "Accessories". Ser du på hhv. Comfort, Buzz og Speedi så ser du at bagene har litt forskjellig design med tanke på reflekser, lommer (liten lomme utenpå bagen ved fotenden på Comfort-bagen), og også kontrastfarget fleece-aktig for på Buzz-bagen. Så de er litt forskjellige av utseende, men alle passer om hverandre, så du kan velge den bagen du liker best når det gjelder farge og detaljer.