Se hel versjon : vogn til snuppa
Skal ha en ny vogn til snuppa. Hun er 86 cm lang .Noen som har ei god vogn som holder på lengden ut vognperioden...Har en oth fra før :snill:
* Bugaboo ?
* Emmaljunga scooter ?
* ????
kom med dine forslag og meninger på godt og vondt !!!!
Tidl. bruker
11-03-2007, 23:12
buggis!
Ja hvor lenge tenkte du soveperioden skulle vare!
Jeg har en feb 04 og hun vil ikke sitte i vogn lengre så for min del synes jeg bugaboo blir litt dyrt da hvis ikke noe er på vei da! Og hun er en liten 04, men har plass i buggis har hun, men hun hadde mye bedre plass i Phil&Tedsvogna da, og den kan brukes hele soveperioden! Og denne kan jo kjøpes søskensete til også hvis du skulle trenge det!
Er blitt veldig vogngal egentlig(som flere her) Og kunne tenke meg å prøve TFK, fordi den har regulert fotbrett, tror det er bedre for barnet å kunne rette ut føttene da de sover.
Instep, bare fordi en ser sååå liten ut....
Easy Walker fordi den er liten!
Og sikkert flere....uff må skynde meg å selge noe hvis jeg skal prøve alt det her!
Hei...Er oth vogna liten? Spør bare siden jeg tenkte og kjøpe en..og snuppa mi er 87cm lang...(ho er 3 år i slutten av mnd)..Jeg har tfk joggster twist..STOR vogn..men klare ikke helt og like utseende på den...har også ei lita nett spirit s3..det er vel derfor tfk virker enorm...:humre:
Hei...Er oth vogna liten? Spør bare siden jeg tenkte og kjøpe en..og snuppa mi er 87cm lang...(ho er 3 år i slutten av mnd)..Jeg har tfk joggster twist..STOR vogn..men klare ikke helt og like utseende på den...har også ei lita nett spirit s3..det er vel derfor tfk virker enorm...:humre:
oth passer bra den. :snill: .må ha en vogn til soving i bhg, en vogn hjemme og vi har nå en zapp...tenkte å ha den ene i bhg, og en hjemme til shoping og litt småturer...istedet for å ha 3 vogner, tenkte jeg å ha 2....derfor en vogn hjemme som ikke er altfor stor og tung...En av vognene skal også brukes til å ha med til syden....
ble litt rotete dette :rødme:
alternativet er å ha oth`n hjemme, og evt en emmaljunga scooter eller en simo 123 i bgh og til syden bruk :vetikke:
Tidl. bruker
13-03-2007, 05:55
Hvis du skal ha barnehagevogn er det ikke mye som slår Simo 123. Den har veldig lang liggelengde, regulerbart fotbrett, god sovestilling, vann og vindtette tekstiler etc. Den er god å trille også, til å være såpass "traust" :)
Emmaljunga Scooter kan helt sikkert egne seg den også, og er litt mindre. Spreke farger på den :)
tjolahopp
13-03-2007, 10:55
Jeg kan anbefale Scooter på det varmeste! Har en lyseblå, og den er kjempegod. Det er god plass til barnet, samtidig er den liten sammenlagt og lett å håndtere. Prøvde den med jenta mi på 4,5 år i går, og hun hadde god plass opp til kalesjen. Hun satt faktisk veldig bra i den, bare hodet som nådde såvidt over kanten på ryggen.
Mamsen85
13-03-2007, 11:46
I en tidligere tråd her var det noen med barn på en 86cm der hodet var oppi kalesjen på Buggis så vet ikke helt om den er noe alternativ da?
Har Scooter selv, den er grei den, helt vanlig 4hjulsvogn (med dårlig liggestilling). Ønsker du deg buggis, men vil ha en større og kanskje billigere så er icoo infinity og babytravel smart noe i samme duren.
TFK skal visst være god på plass, men der har jeg ingen erfaring.
Lykke tæl :)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.