PDA

Se hel versjon : Erfaring med Troller?

stolt-81
13-03-2007, 07:47
Er det noen som har erfaring med Troller Swing eller Troller Joggevogn??:vetikke:

Grysen
13-03-2007, 11:02
Jeg kjøpte Troller Swing for ca 1 år siden. Vi skulle ha den som sovevogn (pga vanskelig tilgang til terassen). Det var ikke full liggestilling men ikke langt i fra. Ellers var det en ok vogn til den prisen. Synes den var litt stor, både sammenlagt og vanlig men som ekstra vogn til barn over 7-8 mnd passer den fint. Jeg hadde nok valgt en annen (derfor den ble solgt veldig raskt) da jeg nok er bitt av vogngalskapen :rødme: .

annka
13-03-2007, 14:28
Hadde tenkt og kjøpe meg en..de er fin..billig..men syns de hadde kort liggelengde...vet ikke hvor lenge du har tenkt og bruke den...:snill:

stolt-81
13-03-2007, 18:08
Hadde tenkt å begynne å bruke den nå, jenta mi er 1 år og 77 cm. Husker du liggelengden på den?? HAr ringt Rudo som selger Troller og de sier den skal passse helt opp til 4 år, men ellers kunne de ikke gi meg så mye svar på den tekniske biten. Jeg får dra og se på den tenker jeg... Takk for svarene...:snill:

Tidl. bruker
13-03-2007, 20:51
Mener det er liggelengde på 87 cm jeg, så det er ikke så mye å skryte av.
Som ekstravogn er den helt sikkert ok. Prisen er fin, men som oftest får man det man betaler for :)
Og at den skal passe til en 4 åring? Bare såvidt du får klemt en fireåring inn i en Simo - og de har omtrent markedets lengste liggelengde på 105 cm. Dette måtte vært en liten 4 åring ja :)

stolt-81
15-03-2007, 18:03
takk igjen....:snill:

Tuppa
15-03-2007, 22:50
Jeg hadde en Troller K2, ikke fornøyd, kort rygg, smal inni, og den var tung.
Trekket falmet også, tålte ikke en sommer i vanlig trønder vær... Altså ikke mye sol.:humre:
Man får det man betaler for ja.
K2 kan minne litt om teutonia Y2K, lånte en sånn av kusina mi en gang, og jeg kan skjønne hvorfor den koster over det dobbelte ja!

annka
16-03-2007, 11:57
Hadde tenkt å begynne å bruke den nå, jenta mi er 1 år og 77 cm. Husker du liggelengden på den?? HAr ringt Rudo som selger Troller og de sier den skal passse helt opp til 4 år, men ellers kunne de ikke gi meg så mye svar på den tekniske biten. Jeg får dra og se på den tenker jeg... Takk for svarene...:snill:

De sa til meg også at den kunne fint brukes til 4 år...men jeg sa at jeg måtte ha målene...Men nå husker jeg jo ikke..det var ikke mer enn 87 som det står i tråden her...:rødme:

Tidl. bruker
16-03-2007, 12:22
Og man kan ikke bruke vanlig ståbrett på den heller.

stolt-81
16-03-2007, 17:42
Og man kan ikke bruke vanlig ståbrett på den heller.

Men har troller egne ståbrett da, som passer?? Ellers er det jo ganske håpløst... TAkk for at dere gir meg gode svar...trenger det i en stor "vognverden"....:snill:

stolt-81
18-03-2007, 18:47
Pusher en gang til jeg, i tilfelle noen har positiv erfaring med vogna...synes den er så fin.....:snill: