PDA

Se hel versjon : Tfk?

Diddlina
13-03-2007, 08:07
Sikkler litt på TFK. Var å prøvetrilla på laurdag...

Men er den høg???

Vi har ei :stores: på 10 år og eg er litt redd ho ikkje klarer å trille denne vogna....

Veit jo at håndtaket er regulerbart, men er jo litt greit om ho klarer å sjå over kalesja også...

oktobergull
13-03-2007, 10:39
kommer jo ann på hvor høy jenta di er. Jer er 163 cm og føler at det ikke er noe problem å se over kalesjen

Tidl. bruker
13-03-2007, 10:42
og jeg er 161 og droppa den pga jeg så jo ikkenoe! skikkelig ruvende sak den TFK!

Sprell
13-03-2007, 11:02
Jeg er 160, og synes ikke den er høy....

annka
13-03-2007, 12:16
Hei..
Jeg er 168 høy..ikke noe problem og trille..men syns den er veldig stor når jeg ser på den (når jeg triller)...Men den er stor og god..selv om jeg ikke klare og venne meg helt til den...
Har selv en 10 åring..han ville ikke sett over kalesjen..:vetikke:

Diddlina
13-03-2007, 12:27
Hei..
Jeg er 168 høy..ikke noe problem og trille..men syns den er veldig stor når jeg ser på den (når jeg triller)...Men den er stor og god..selv om jeg ikke klare og venne meg helt til den...
Har selv en 10 åring..han ville ikke sett over kalesjen..:vetikke:

Var det eg var redd for... Men klarer 10-åringen din å håntere vogna da??

10-åringen min triller Scooteren aleine til butikken og tilbake. En tur på ca 30 minutt totalt. er langs en byggefelt vei. Litt oppover og litt nedover, men mest flatt...

Hadde 10-åringen din klart det med TFKen ??

Tidl. bruker
13-03-2007, 16:55
hehe, er såvidt jeg hadde klart... :humre:

...nei seriøst altså, i sommer bestilte jeg TFK til Snippi, men så fant jeg ut at det hadde vert lurt å teste den, så jeg kjørte til sandefjord og prøvde den i butikken der. jeg sto bak og så ikke forhjulet! så jeg måtte bare avestille den vogna. jeg synes den er svær, diger og ruvende... men jeg er ikke stor da, det må sies!

Diddlina
13-03-2007, 17:11
Blir ikkje TFK til oss denne gangen.
No har vi bestilt oss anna vogn:snill: ...

Tidl. bruker
13-03-2007, 17:35
så det da vettu!

GRATULERER !!!

annka
13-03-2007, 21:15
Var det eg var redd for... Men klarer 10-åringen din å håntere vogna da??

10-åringen min triller Scooteren aleine til butikken og tilbake. En tur på ca 30 minutt totalt. er langs en byggefelt vei. Litt oppover og litt nedover, men mest flatt...

Hadde 10-åringen din klart det med TFKen ??

No er min gutt på snart 10 ganske vimsete av seg...tror ikke jeg hadde turt og sende han ut med snuppa i vogna...Så bor vi på landet..med hovedvei forbi her:skummelt: Men tror det hadde gått dårlig...3 hjulinger er jo ikke verdens mest stabile vogner da..(tfk er stødig)..men trillet selv i et hull og veltet nesten..da merket jeg godt hvor stor den egentlig var...Går jo ikke alltid med nesen i sky..men klarte altså og kjøre rett i hullet :rødme:
Det var ikke lett og bikke den tilbake med et stort barn som sprellet og syns dette var fryktelig morsomt..:glis:

annka
13-03-2007, 21:17
Blir ikkje TFK til oss denne gangen.
No har vi bestilt oss anna vogn:snill: ...
Nysgjerrig jeg ...hvilken vogn ble det?? Har forresten hatt scooter også..den er lav..stabil og lett for unger og trille...
Lykke til med nyvogna da:snill:

Diddlina
13-03-2007, 21:22
Nysgjerrig jeg ...hvilken vogn ble det?? Har forresten hatt scooter også..den er lav..stabil og lett for unger og trille...
Lykke til med nyvogna da:snill:

Blei en kenguru :fnise:
Emmaljunga Cangaroo. Den er heilt ny, nettopp kommt i butikk. Likner på OTH...
Gleder meg til eg får den :jupp: